Skip to main content

Mijn emailadres is gehackt, worden aankopen gedaan, help !!!!

Waar worden aankopen gedaan?

Op wiens rekening worden die aankopen gedaan?

Heb je jouw wachtwoord al veranderd?


KLARNA, WACHTWOORD EMAIL VERANDERD

 

 


KLARNA, WACHTWOORD EMAIL VERANDERD

Was dat het antwoord op mijn vragen?

Gebruikte jij bij Klarna dan hetzelfde wachtwoord als elders?

 

Heb je dit topic van Kassa gezien.


Nee hoor,heb inmiddels een bezoekje aan het politiebureau achter de rug, heeft een mooi verslag gemaakt voor Klarna, die op hun plichten wijzen …

Waarom ik hier ben ,dat de email van Klarna, betreft de aankoop en de voortgang, niet op mijn mailadres verschijnt, lijkt wel of die doorgesluisd wordt …

Mijn klarna is inmiddels geblokkeerd ... wie weet raad betreft de emails, die doorgesluisd worden ...


Allereerst is je mailadres niet gehackt, maar gekaapt. Ik geef grote kans dat je een te makkelijk wachtwoord had, die ook gebruikt wordt bij andere sites.

Erg vervelend wat er gebeurd is, maar het belangrijke is dat je het wachtwoord van je mailadres direct aanpast. Kijk ook eens bij je Webmail of daar een doorstuur-regel ingesteld is. Eventueel kan je voor je bestaande Klarna-account ook een ander mailadres gebruiken.


dank je wel voor je antwoord, geen doorstuurregel in mijn webmail, hoe komt het dan niet aan in mijn mailbox vraag ik me af ???


Gebruik je het wachtwoord op meerdere plekken?

Zo ja overal waar je het gebruikt wijzigen en tevens geen makkelijk te raden wachtwoorden pakken


Als een ander in kan loggen op uw mailbox, dan kan deze persoon dus ook emails van klarna verwijderen. Voordat u ze leest...


Ik heb de wachtwoorden onmiddelijk veranderd ..

 


Weet je zeker dat er mails naar jouw emailadres verstuurd zijn door Klarna of zou het kunnen zijn dat degene die die bestellingen gedaan heeft een ander emailadres opgegeven heeft.


Bij Klarna nagevraagd, geen ander mailadres bekend...we hebben gister ff gescheckt met Klarna.. komt geen mail bij me binnen .

Volgens Klarna staat er een filter boven mijn emailadres, die Klarna gegevens eruit filtert .…

 


Bij Klarna nagevraagd, geen ander mailadres bekend...we hebben gister ff gescheckt met Klarna.. komt geen mail bij me binnen .

Volgens Klarna staat er een filter boven mijn emailadres, die Klarna gegevens eruit filtert .…

Het enige "filter" dat daar tussen zit is het spamfilter van KPN en als die mails daar niet doorheen komen en zelfs niet in jouw spamfolder terecht komen dan moet Klarna zich eens stevig achter de oren krabben want dan wordt hun mail dus gezien als "sure spam".


@Onneke

Gebruikt KLARNA een VPN ? Dan kan de VPN die KLARNA als spam worden gezien door het KPN spamfilter.


Lijkt erop dat KLARNA geen geld wil uitgeven voor een betere software.