Skip to main content

Inmiddels uit het ziekenhuis. heb mijn mailadres nog steeds niet terug.

Bij KPN-thuis hebben ze wel het mail herstelt en geactiveerd, maar om een of andere reden lukt het niet om mail te ontvangen op dit mailadres.

Bij mijn “web mail Account” zie ik het adres niet staan.

Ik zie bij web mail wel het Foute  ****@kpnmail.nl. Adres,

Echter het adres wat ik graag hersteld wil is: ****@planet.nl Het maakt mij niet onder wel welk account u het plaatst.

Ik heb in deze al meerdere contacten gehad.

Wilt u aub kijken waar het probleem zit zodat het opgelost kan worden, liefst zonder dat ik heen en weer gestuurd wordt.

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marja Boer

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hallo @Hellas haal s.v.p. z.s.m. je privégegevens weg in je topic, dit is een openbaar forum, wereldwijd voor iedereen zichtbaar.

Klik op de 3 … r.o. en pas je topic aan.

OKe, maar wat nu met mijn account (mail adres?

Hallo @Hellas 

Je kan al jouw e-mailaccounts en extra e-mailadressen via deze pagina bekijken en beheren: https://email.kpn.com Daar inloggen via het KPN ID waaraan je internet thuis abonnement is gekoppeld.
Heb je daar al gekeken of jouw planet e-mailadres te vinden is als extra e-mailadres onder een ander e-mailaccount?
Als je klikt op een mail account zie je alle extra e-mailadressen en de optie om het wachtwoord te wijzigen.

Als het planet e-mailadres nergens onder staat dan kan je proberen of je hem opnieuw kan aanmaken.
Als het pas kort geleden verwijderd is dan zal het nog als gereserveerd staan en moet het eerst vrijgegeven worden door de klantenservice.

Zie ook de pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail voor o.a. meer uitleg over het verschil tussen e-mailaccounts en e-mailadressen.

Lukt niet meer. heb al zoveel geprobeerd.

Sinds het **@KPNmail geworden is lukt het niet meer om **@Planet.nl te hestellen

Wat precies lukt er niet?

Heb je meerdere hoofd e-mailaccount en onder geen enkele is dat planet e-mailadres terug te vinden?

Als je hem opnieuw wil toevoegen kan dat alleen als extra e-mailadres onder 1 van je hoofd e-mailaccounts.
Je moet dat e-mailadres ook helemaal intypen, in 1ste instantie zie je dan @kpnmail.nl erachter staan maar als je gewoon verder gaat met invoeren van @planet.nl dan verdwijnt @kpnmail.nl vanzelf.

Oke, dank, het lijk of het gelukt is……

Ziet ik al weken op te wachten.

Fijn dat het nu wel gelukt is @Hellas 

De telefonische klantenservice kon dit dus niet uitleggen?

Nee, ik werd doorverwezen naar abuse@kpn,com.

Deze stuurde me weer terug naak klantenservice.  en mijn mailtjes werden niet beantwoordt.

Ik moest naar het ziekenhuis, en heb de info gemaild naar de medewerker van klantenservice. daarna bleef het stil.

Hi @Hellas, begrijp ik goed dat het nu wél gelukt is en je weer bij je planet mailadres kunt?

Zo ja, dan is dat heel mooi natuurlijk! Wel erg zuur dat dit zo moeizaam is verlopen, mijn excuus hiervoor!

Ja, het werkt binnen Outlook. krijg nog wel een foutmelding bij webmail KPN. Als de mails echter bij outlook binnen komen vind ik het prima.

Super dat het via Outlook nu weer goed gaat @Hellas 😊

Wel vreemd dat het bij de webmail dan juist mislukt. Gebruik je het volledige planetmailadres als gebruikersnaam bij het inloggen? Zo nee, zou je dat nog kunnen testen? 

Reageer