Skip to main content

Mijn man is 21 Februari 2021 overleden, ik heb daarna mijn mobiele nummers overgezet op mijn naam, maar het internet + TV een paar maand later, omdat we glasvezel kregen, KPN kon hier niet leveren dus toen mijn contract opgezegd, met behoud van de e-mail adressen (ja is bekend dat je daar voor moet betalen). Maar helaas kunnen ze niet goed lezen bij de KPN, en hebben ze mijn contract 4 maanden door laten lopen, uiteraard heb ik dat netjes gestorneerd, en kreeg toen een incassobureau op mijn dak, die mij echt wel een half jaar heeft gestalkt met sms/mail/ brieven, na contact met het incassobureau zijn ze gaan uitzoeken wat er aan de hand was, en bewijzen opgestuurd dat het contract was opgezegd! Kreeg toen bericht dat het dossier gesloten was, en kreeg van de KPN een factuur voor teruggave van die 4 maand. Maar het probleem is dat bij de KPN ook alles gesloten is, dus ook mijn e-mail adressen, en het klantnummmer ook weg is. Het ergste is dat je dan nog geen mailtje krijg over uitleg of excuses!!  Ga nu niet vertellen dat ik 08000402 moet bellen, intussen heb ik al contact gehad met de klantenservice en de klachten afd. waar ze je ook van het kastje naar muur sturen!

Ik wil graag mijn e-mail adressen behouden!!!!

Ben u nu inmiddels weer klant bij KPN? Heeft u weer een thuis abonnement? 


Nee, wij hebben glasvezel bij een ander, omdat KPN hier niet in het buitengebied levert.

Wel 2 mobiele abonnementen bij de KPN.


Hallo @Plukkie1 bel hiervoor morgen de speciale nabestaandendesk via een speciaal nummer 08000 201555.

Sterkte gewenst.

 


Hallo @Plukkie1 bel hiervoor morgen de speciale nabestaandendesk via een speciaal nummer 08000 201555.

Sterkte gewenst.

 

Helaas loopt dit al sinds een jaar, daar kunnen ze mij ook niet helpen.

Ze kunnen wel helpen, moeten ze een nieuw klantennummer aan maken, maar dat willen ze blijkbaar niet!


Tjee zeg wat triest…..

heb ook gebeld.. vrijdag 29-7. Met de toezegging u wordt terug gebeld… tis nu 8-8

en wat denk je? Geen enkele reactie….

Machteloos, tegen een giga muur loop je, niemand die het oplost…wat beweegt men om afspraken niet na te komen?

geef me aub het mail adres van de CEO dan kan ik aangeven wat er mis is..en dat mensen niet in staat zijn om terug te bellen, te communiceren, te helpen, normaal te zijn…klant gericht…

@joost farwerck 


Hallo @Plukkie1 bel hiervoor morgen de speciale nabestaandendesk via een speciaal nummer 08000 201555.

Sterkte gewenst.

 

Helaas loopt dit al sinds een jaar, daar kunnen ze mij ook niet helpen.

Ze kunnen wel helpen, moeten ze een nieuw klantennummer aan maken, maar dat willen ze blijkbaar niet!

Hallo @Plukkie1 , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, vul in het privédeel van je profiel de relevante gegevens in inclusief laatst bekende klantnummers, laatste 4 cijfers iban, mailadressen waar het om gaat, naw gegevens.

Succes 

 


Nee, wij hebben glasvezel bij een ander, omdat KPN hier niet in het buitengebied levert.

Wel 2 mobiele abonnementen bij de KPN.

Dan kunt u het wel vergeten denk ik.


Hallo @Plukkie1 bel hiervoor morgen de speciale nabestaandendesk via een speciaal nummer 08000 201555.

Sterkte gewenst.

 

Helaas loopt dit al sinds een jaar, daar kunnen ze mij ook niet helpen.

Ze kunnen wel helpen, moeten ze een nieuw klantennummer aan maken, maar dat willen ze blijkbaar niet!

Hallo @Plukkie1 , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, vul in het privédeel van je profiel de relevante gegevens in inclusief laatst bekende klantnummers, laatste 4 cijfers iban, mailadressen waar het om gaat, naw gegevens.

Succes 

 

Zou dat wachten ook een week of 3 duren 🤔

Mijn e-mail adressen doen het tot nu toe nog wel, maar ik had al een mail gekregen dat het ging stoppen.


Hallo @Plukkie1 , het kan een aantal dagen duren voordat er gereageerd wordt. Het forum is geen chatdienst.

 


Gecondoleerd. Wat een verandering allemaal. Dan kan je onzekerheid over je abonnement er niet echt bij hebben.

(a) wij hebben glasvezel bij een ander, omdat KPN hier niet in het buitengebied levert.

(b) maar ik had al een mail gekregen dat het ging stoppen.

(a) als je geen vast abonnement bij kpn hebt heb je ook geen e-mailadres bij dat vaste abonnement

(b) providers hebben onderling afgesproken dat als je een abo opzegt het oude e-mail adres nog 6 maanden doorloopt. Je hebt dan een overlap om je familie, vrienden, bedrijven en abonnementen (bv streamingdiensten) over te zetten naar het nieuwe e-mail adres bij je oude provider.

(c ) mijn contract opgezegd, met behoud van de e-mail adressen (ja is bekend dat je daar voor moet betalen).

Als het goed is is dit dus een melding dat de gratis periode van 6 maanden beëindigd. Als je e-mail only hebt afgesproken zal het dus nu betaald door gaan lopen. € 7,50 per maand.

Uiteraard wil je hier nu zekerheid over. Een kpn moderator van het forum kan dat geven! Daarvoor zijn wat gegevens nodig die je in je forumprofiel hier (afgeschermd) kan invullen.
https://forum.kpn.com/settings/profile

De moderator die hier komt kan dan direct e.e.a. in de administratie nazien. En evt. aanpassen.


Beste peter

vlg mij snap u het niet…

verdiep u even in het echte probleem…

algemeen antwoord waar vlg mij men al eea gedaan heeft

probleem is bij kpn. niet in  staat om eea te regelen en fatsoenlijk te Communiceren…


De bedoeling is dat het wordt opgelost. 

Bij jouw antwoorden zie ik daar geen bijdrage in, Peter1967. Of lees ik die ook niet goed... volgens jou. 


De bedoeling is dat het wordt opgelost. 

Bij jouw antwoorden zie ik daar geen bijdrage in, Peter1967. Of lees ik die ook niet goed... volgens jou. 

Peter1967 is volledig op de hoogte, heeft zelf met de KPN gebeld, ze hebben idd een bel verzoek geplaatst, maar helaas is dat nu nog niet gebeurd.

Het valt mij nu tegen dat een Moderator nog geen berichtje plaatst, al is het maar kort, bijv .Mevr.  Wij zijn het aan het uitzoeken of zoiets!


De bedoeling is dat het wordt opgelost. 

Bij jouw antwoorden zie ik daar geen bijdrage in, Peter1967. Of lees ik die ook niet goed... volgens jou. 


ik wacht nog op telefoontje van kpn.. 29-7 gebeld met kpn.  45 minuten.  3x doorverbonden…  en ja… “we begrijpen het probleem. U wordt terug gebeld”     Wat is de oplossing ? Terugbellen is stap 1  ( neem aan dat je dat ook normaal vind peter, als je eea toegezegd  , dat je het dan ook doet)

Stap 2 is met de oplossing komen. En even als KPN bellen…..(dat kan toch nog wel ?)

 Ze wil even dat KPN bevestigd dat het goed komt…  zo eenvoudig toch ? 

Nou dan belt KPN vandaag toch even en hoppa alles is geregeld…

dat is oplossen…


Hoi @Plukkie1 en welkom op het forum. Jeetje wat een gang van zaken. 😥 Gecondoleerd met het verlies van je man. Als er dan nog zo'n nasleep van het abonnement achter vandaan komt en je de mailadressen kwijt bent snap ik dat de moed je in de schoenen zinkt. We reageren niet direct omdat het soms (zoals nu) behoorlijk druk is en we de berichten niet zien voordat we reageren, vandaar de reactie nu (pas). Ik zie dat @Peter1967 het volgende heeft gezegd:

Nou dan belt KPN vandaag toch even en hoppa alles is geregeld…

dat is oplossen…

Dus alles is nu opgelost? Of dit is juist wat je hoopt dat er gebeurt? Dat is me niet helemaal duidelijk. Mocht het nog niet opgelost zijn, dan wil ik je geen valse hoop geven, want ik zie dat het abonnement in november al is opgezegd, dus ik weet niet of de e-mail adressen nog beschikbaar zijn. Wel wil ik uitzoeken of ze nog vrij zijn en, zo ja, of er nog een e-mail only geregeld kan worden. @Plukkie1 Zou je in je forumprofiel onder persoonlijke opmerkingen de e-mail adressen willen zetten waar het om gaat en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik erachteraan. 


Hoi @Plukkie1 en welkom op het forum. Jeetje wat een gang van zaken. 😥 Gecondoleerd met het verlies van je man. Als er dan nog zo'n nasleep van het abonnement achter vandaan komt en je de mailadressen kwijt bent snap ik dat de moed je in de schoenen zinkt. We reageren niet direct omdat het soms (zoals nu) behoorlijk druk is en we de berichten niet zien voordat we reageren, vandaar de reactie nu (pas). Ik zie dat @Peter1967 het volgende heeft gezegd:

Nou dan belt KPN vandaag toch even en hoppa alles is geregeld…

dat is oplossen…

Dus alles is nu opgelost? Of dit is juist wat je hoopt dat er gebeurt? Dat is me niet helemaal duidelijk. Mocht het nog niet opgelost zijn, dan wil ik je geen valse hoop geven, want ik zie dat het abonnement in november al is opgezegd, dus ik weet niet of de e-mail adressen nog beschikbaar zijn. Wel wil ik uitzoeken of ze nog vrij zijn en, zo ja, of er nog een e-mail only geregeld kan worden. @Plukkie1 Zou je in je forumprofiel onder persoonlijke opmerkingen de e-mail adressen willen zetten waar het om gaat en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik erachteraan. 

Nee er niets opgelost, en het contract is al in Augustes 2021 opgezegd, met behoud van de e-mail adressen, de KPN heeft mijn abonnement 4 maand door laten lopen tot December, waar ik door een incassobureau ben gestalkt, maar die mij uiteindelijke netjes een mail heeft gestuurd dat het dossier gesloten was. Van de KPN niets, behalve een mail met - factuur van die 4 maand.

mijn e-mail adressen doen het nu nog, maar heb ongeveer 2 maand geleden een mail gekregen dat het stopt!

Peter1967 wacht nog steeds op een belletje van de KPN hierover.

ik zal het profiel even bijwerken.


E-mail adressen staan erbij!


Check en check, dank voor de e-mail adressen en de toelichting! Ik ga mijn collega's aan de mouw trekken met de vraag of de e-mail adressen nog beschikbaar zijn blijven en of ze op de juiste plek staan. Mocht dat zo zijn, dan weet ik hoe we verder kunnen, dus ik wacht reactie van hen af. Dat kan 2 á 3 werkdagen duren, zodra ik reactie heb laat ik het je weten! 


Het is geregeld, de e-mail adressen zijn opnieuw aangevraagd!

Maar vind het wel heel slecht dat het allemaal op deze manier moest gaan!!!

 

.

 


Tja... dat is het gevolg van storneren. Dan word je door het afvoerputje gespoeld. Of het nu terecht is of niet: storneren is "not done".


Tja... dat is het gevolg van storneren. Dan word je door het afvoerputje gespoeld. Of het nu terecht is of niet: storneren is "not done".

Sorry hoor, maar het contract was per 30 Augustus beëindigd, ik heb ze zelf gebeld, maar als je niet kunt lezen en wel geld van mijn rekening gaat halen, stort ik terug, vooral als je dan 2 abonnementen heb!

weet niet of je weet wat voor een AOW je hier in Nederland krijgt, daar kun je echt geen dubbele lasten mee hebben!!

Beetje kortzichtig Nick!!


Ik vertel alleen maar hoe het werkt bij KPN. Niet wat ik daar van vindt ofzo.

weet niet of je weet wat voor een AOW je hier in Nederland krijgt

Ik denk dat de AOW helemaal niet zoveel aan mankeert. Maar de woonlasten zijn hier in Nederland gewoon enorm hoog. En de energiekosten nu ook.


Ik heb inderdaad mail gehad van mijn collega @Plukkie1. Die gaf aan met jou gebeld te hebben, e-mail only te hebben aangevraagd en dat alles nu goed staat. De e-mail adressen zijn dus veilig. 🙂 Hoe dit allemaal gelopen is wat de mailadressen betreft verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar ik zie dat mijn collega al met je heeft afgesproken dat je hierom een jaar lang gratis e-mail only hebt ontvangen van hem. Fijn dat hij dit zo rap en netjes heeft opgepakt en dat het nu geregeld is. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, maak hier gerust een nieuw topic aan! 


Ik heb inderdaad mail gehad van mijn collega @Plukkie1. Die gaf aan met jou gebeld te hebben, e-mail only te hebben aangevraagd en dat alles nu goed staat. De e-mail adressen zijn dus veilig. 🙂 Hoe dit allemaal gelopen is wat de mailadressen betreft verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar ik zie dat mijn collega al met je heeft afgesproken dat je hierom een jaar lang gratis e-mail only hebt ontvangen van hem. Fijn dat hij dit zo rap en netjes heeft opgepakt en dat het nu geregeld is. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, maak hier gerust een nieuw topic aan! 

Idd was dit snel opgelost, maar dat neemt niet de ergernis weg dat het op deze manier moest, ze hadden ook Peter1967 terug kunnen bellen, en dan oplossen.

En voordat er een incassobureau in geschakeld wordt, eerst het contract goed lezen, en luisteren aan de telefoon!

Maar ik ben nu tevreden dat het is opgelost, hartelijk dank Sanne!

Fijn Weekend!