Skip to main content

Ik wil mijn e-mailadres blokkeren/verwijderen (is niet het primaire e-mailadres).

Volgens de berichten moet dit lukken in mijn kpn maar dat werkt niet. Wat nu?

Hallo @Monique12244896 

Wat werkt er niet? Zie je het adres niet? Krijg je een foutmelding?

Je kan ook inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan een overzicht van jouw e-mailaccount(s). Door op een account te klikken krijg je een overzicht van de extra e-mailadressen (aliassen) in dat account. Je kan via de knop met de ‘afvalbak’ een adres verwijderen.


@Monique12244896 

 

E-mailaccount toevoegen

Je kunt tot 6 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN.

1. Ga naar MijnKPN
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'
3. Kies 'Informatie & Instellingen'
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.

Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

 


@RBxx bedankt voor je reactie, maar dit lukt ook niet, geeft foutmelding dat ik eerst een (actief) KPN internet abonnement moet toevoegen (dit al meteen met inloggen)

in mijn kpn wil “producten” niet laden dus ik kn ook niet in “thuis” komen 


@Monique12244896  Dan is het mogelijk wat anders. Deze klachten komen de laatste tijd vaker voor. Probeer eens jouw cookies en browsergeschiedenis te wissen. Of probeer een andere browser.


Hoi @HansaanZet 

Het primaire emailaccount zit niet meer zo vast als vroeger, zie onderstaande link:

Primair e-mailaccount (nog) gekoppeld aan abonnement? | KPN 


Bedankt, ik ga t proberen!


Goedemorgen @Monique12244896, is het inmiddels gelukt om het e-mailadres te verwijderen? Lukt het nog niet, dan kan ik voor jou het adres verwijderen. Vul dan jouw profiel in en geef mij even een seintje! Bij Persoonlijke opmerking kun je het e-mailadres noteren dat je graag verwijderd wil zien. 


@Jeroen_dB Dank je wel, gelukt!