Skip to main content

Mijn account/gebruikersnaam van freeler webmail is geblokkeerd.

https://blacklist.kpnmail.nl/ zegt dat mijn gebruikersnaam is geblokkeerd en de optie “gebruikersnaam blokkade opheffen”zegt vervolgens weer dat mijn gebruikersnaam niet is geblokkeerd en er dus niets te deblokkeren valt.

Kunnen jullie deze blokkade verhelpen?

Groet,
Meerten van Rij

Wij hebben hetzelfde probleem.

ik heb een bedrijf, dus ik heb de mail snel weer nodig.

Gr Lars


@Meerten van Rij

@LarsL 

Bellen met KPN: 0800-0402 is de snelste weg naar de oplossing of aanvullende informatie.


Hoi @Meerten van Rij & @LarsL, welkom! Is de blokkade inmiddels weer opgeheven? Zo niet, vul je forumprofiel in, met daarbij in het veld ‘persoonlijke opmerking’ het Freeleradres waar het om gaat. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit met jullie op en gaan we dit oplossen :)  


Hallo Erik,

Ik heb mijn probleem ook via mail (mijn andere mail-adres) aan het KPN Abuse Team <abuse@kpn.com> voorgelegd. Account bleek door hen bewust te zijn geblokkeerd omdat het door kwaadwillenden scheen te worden worden misbruikt. Op aanwijzing van het Abuse-team heb ik mijn wachtwoord kunnen wijzigen, waarna zij mijn gebruikersnaam hebben gedeblokkeerd. Het was een vlotte afhandeling en Inmiddels werkt mijn account weer naar behoren.

Groet, Meerten


Hallo Erik, 

Ik heb de gegevens ingevuld. 

Gr Lars 


Hallo Erik,

Ik heb mijn probleem ook via mail (mijn andere mail-adres) aan het KPN Abuse Team <abuse@kpn.com> voorgelegd. Account bleek door hen bewust te zijn geblokkeerd omdat het door kwaadwillenden scheen te worden worden misbruikt. Op aanwijzing van het Abuse-team heb ik mijn wachtwoord kunnen wijzigen, waarna zij mijn gebruikersnaam hebben gedeblokkeerd. Het was een vlotte afhandeling en Inmiddels werkt mijn account weer naar behoren.

Groet, Meerten

Top, dit is ook wat ik verwachtte aan reden voor blokkade, en manier van oplossen.

 

Hallo Erik, 

Ik heb de gegevens ingevuld. 

Gr Lars 

Dank je, @LarsL. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie over het wijzigen van je wachtwoord. Als je de stappen daar gevolgd hebt, laat het weten. Dan kan ik je mailbox weer laten deblokkeren. 


Hallo Erik,
Ik ben zojuist gebeld door iemand van de klantenservice, en mijn wachtwoord is veranderd.
Hij had ook een mail gestuurd, en morgen zou de mailboks gedeblokkeerd moeten zijn.

Bedankt voor je hulp!.

Gr Lars


Neem dan alsnog even mijn privébericht door, @LarsL. Want ik heb diezelfde stappen uitgevoerd, dus het kan zijn dat je wachtwoord alsnog anders is. Sowieso, zorg ervoor dat je zelf nu ook nog weer het wachtwoord opnieuw instelt. 

Het deblokkeren zou dan inmiddels uitgevoerd moeten zijn, en je mailbox weer bruikbaar :)


Hallo Erik, mijn mailbox werkt weer. 

Heel erg bedankt! 

Gr Lars 


Super, goed om te horen!