Skip to main content

Mijn inbox van concepts email dupliceerd zichzelf duizenden keren.

Schijnt een probleem te zijn wat ik niet zelf kan verhelpen maar aan server zijde moet gebeuren.

 

Zelfde gehad met mijn zakelijk mail adres bij mijndomein na migratie. Daarna door mijndomein verholpen.

Ik werk op Appel met besturingssyteem Venture 13.4.1 met outlook voor mac (nieuwe versie) 16.75

Hallo @Legs69 

 

Je had/hebt dus hetzelfde probleem nu al bij 2 verschillende mail providers, dan lijkt het mij meer waarschijnlijk dat het probleem door jouw mac / outlook veroorzaakt wordt.

Gebeurt hetzelfde als je outlook niet opent en alleen via webmail inlogt?

Als het dan niet gebeurd vermoed ik dat je outlook profiel defect is, dat profiel dan verwijderen en je mail account(s) opnieuw instellen zou het probleem moeten verhelpen.


Hoi GeSp

het probleem begon bij de concepts mailbox al een jaar geleden. Ik begreep toen niet goed wat het was. Afgelopen maand kreeg ik ditzelfde probleem bij migratie naar een nieuwe server van een ‘mijndomein’ account wat ik naast dat concepts account heb. Echter mijndomein was goed ingericht op de situatie en vermelde het probleem. Hun oplossing was een emailtje sturen, dan zou men het in de achtergrond verhelpen. Dit is ook direct gebeurd en gecommuniceerd. Heel prettig.

 

Dit versterkte bij mij het gevoeld dat dit bij concepts dus ook op de server zou moeten gebeuren. ik kan daar zelf niet bij. Concepts is overgenomen door Telfort, telfort door KPN, dus KPN zou dit kunnen oplossen op de server...maar tja,...ik krijg geen kundige hulp te pakken!!

Ik heb geen problemen met het outlook account, ben met de nieuwste geupdate software bezig. Enig probleem is die duplicerende inbox van concepts
. heb het account ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ja hij neemt natuurlijk het probleem gewoon weer mee vd server


 


Hallo @Legs69 

 

Gebruik je wel de juiste kpnmail.nl servers zoals hier vermeld: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Instellingen IMAP (Aanbevolen)

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen