Skip to main content

Vanaf 10 mei 19.40 krijg ik geen mails meer binnen. Ik gebruik alleen webmail. Inloggen met mijn mail adres en daarna mijn paswoord die al sinds @planet.nl heb werkt opeens niet meer. Ook op mijn mobiel komt het niet meer binnen. Is er iets veranderd in het mail proces bij KPN ? 

Ik heb ook de blacklist bekeken en daar komt mijn mailadres niet voor. 

Ik gebruik alleen de webversie en de mailserver van KPN (Cloud dienst).



*Admin: afgesplitst van originele topic

Hallo @Cees Banning, begrijp uit je post dat je niet meer kunt inloggen op de KPN webmail. Dan raad ik je aan om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Na de wijzing kun je vervolgens weer inloggen. 


Hallo Jeroen,

Ging dat maar zo makkelijk “password” reset moet je een active mailaccount hebben ter confirmatie.

Als je dit niet hebt dan ben je zoekende. Allerlei aliassen gemaakt om dit te omzeilen maar helaas.

Wel misschien is wel het geval dat ik “abuse” ben maar dan zal ik ook op de blacklist / blokkeer lijst moeten staan. 

Dus zover geen mogelijkheid om in mijn webmail in te loggen. 


Hallo @Cees Banning 

 

Waar je die aliassen hebt aangemaakt daar kan je ook het wachtwoord wijzigen.

 

 


Hallo Jeroen,

Inmiddels telefonisch contact gehad met jullie helpdesk.  Door een aardige dame geholpen en samen zijn we eruit gekomen. Echter dieper in jullie website is nieuw aan te maken password moeilijk te vinden onder producten. Ik zou het niet meer kunnen reproduceren dus het was een beetje plug and pray 😉 !

Fijn weekend.

Mvgr Cees Banning.

 

 


Blij om te horen @Cees Banning