Skip to main content

Bij een aantal van de mensen die ik een mail stuur belandt mijn mail in de spam. Hoe kan ik dit verhelpen?

 

Hallo @MHDijkgraaf ,

Daar kun jij niets aan doen. De ontvangers kunnen daar wellicht wel wat aan doen. Bijvoorbeeld door jou aan te wijzen als een vertrouwde afzender. Maar dat is afhankelijk van de mogelijkheden van hun e-mailprogramma. 

 


Dank voor je reactie. Maar dit gaat om mensen met wie ik al jaren mail. Nooit een probleem geweest.. Hoe kan dit dan..? Is er bij planet.nl iets veranderd misschien?


Geen idee. Mogelijk een wijziging bij het mailprogramma van die personen. Of bij hun provider. Jij kunt er verder niets aan doen.


Hallo @MHDijkgraaf

Hoe merk je dat je in de spam terechtkomt? Komt het mailtje bij die mensen in de spammap als ‘possible’ spam of krijg jij een ‘delivery failed’ bericht en wordt jouw mail helemaal niet afgeleverd?

Indien een delivery failed, staat daar soms de code 550 5.0.0 Mail rejected in ?


Ik krijg geen deliveru failed bericht, en merk het omdat ik ze ga bellen. Dan zit de mail in de spam.


Hoi @MHDijkgraaf ,

Welkom op het forum. Kun je mij een privebericht sturen met daarin vermeld je e-mailadres? Dan ga ik even voor je kijken of ik kan zien wat er mis gaat.


Aha, mooi. KPN Abuse is “on the case”.  Succes verder.


Reageer