Skip to main content

ik kan wederom niet in mijn email komen, een week geleden ook al,maar toen had KPN zonder mij dat te laten weten mijn mail geblokkeerd...pas na 3 dagen heeft KPN mijn mail weer beschikbaar gesteld??

wat is er aan de hand bij KPN heb deze email al meer dan 10 jaar en nog NOOIT geen problemen gehad ??

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @W.J als je via de webmail inlogt, wat voor (fout)melding(en) krijg je dan?

 


ik kan wederom niet in mijn email komen, een week geleden ook al,maar toen had KPN zonder mij dat te laten weten mijn mail geblokkeerd...pas na 3 dagen heeft KPN mijn mail weer beschikbaar gesteld??

wat is er aan de hand bij KPN heb deze email al meer dan 10 jaar en nog NOOIT geen problemen gehad ??

Wat gebeurt er dan als je inlogt?

Gebruik je wel eens een VPN verbinding?

Waarom had KPN jouw mail geblokkeerd?


Hi @W.J, we hebben geen reactie meer van je gezien, is je vraag wellicht al via een andere weg beantwoord?

Mocht je nog steeds op zoek zijn naar antwoorden, zou je da willen reageren op de vragen die @wjb stelt zodat we verder met je mee kunnen kijken?


Hallo allemaal,

probleem is opgelost, ben niet erg blij hoe e.a. is gegaan .

zonder dat KPN het mij heeft laten weten hebben ze mijn email account geblokkeerd

*We hadden je e-mailaccount voor de veiligheid geblokkeerd, omdat we dachten dat iemand anders toegang had tot je account*

KPN stuur deze email op 25 mei naar mijn email account welke ze net hebben geblokkeerd?

 


Hallo allemaal,

probleem is opgelost, ben niet erg blij hoe e.a. is gegaan .

zonder dat KPN het mij heeft laten weten hebben ze mijn email account geblokkeerd

*We hadden je e-mailaccount voor de veiligheid geblokkeerd, omdat we dachten dat iemand anders toegang had tot je account*

KPN stuur deze email op 25 mei naar mijn email account welke ze net hebben geblokkeerd?

 

 

Hmm, als dit het enige mailadres is dat we van je hebben, kan de afdeling die deze blokkades er op zet dit niet op een ander mailadres laten weten 🤔

Ik snap dat dit niet zo handig over komt, als je niet bij je mail kunt, kan je zo'n mail ook niet lezen natuurlijk. Wel heel fijn dat er direct actie is ondernomen nadat er misbruik is geconstateerd! Dit doen we voor de veiligheid van jouzelf én andere mensen. Is ook uitgelegd wat er precies aan de hand was en hoe je dit in de toekomst kunt voorkomen?


Maja,

nee ,het blijft allemaal vaag bij kpn het kan van alles zijn KPN gebruikt woorden zoals >vermoedelijk en de exacte oorzaak daarvan is ons(kpn) niet bekend;

ik heb dit email account al meer dan 15 jaar ,jaren lang nooit een probleem gehad en nu 2 keer in nog geen 4 weken ?


Nogmaals de vraag van @wjb:

Gebruik je wel eens een VPN verbinding?

Kunt u hier reactie op geven? 


VPN>>>  KPN adviseerd 

**Wanneer u gebruik maakt van VPN adviseren wij u dit niet meer te gebruiken als u uw mailbox raadpleegd ***


@W.J, Wat is nu toch het antwoord op de door mij gestelde vraag?