Skip to main content

Mijn mails van voor 23 juni zijn verdwenen. Ik heb al in andere forumvragen gezocht en mijn serverinstellingen staan al op inkomend imap en uitgaand SMTP. Wat kan de oorzaak zijn. 

 

groet

José

Hallo @Jose0013 

Welk e-mailprogramma gebruik je? Zie je de mails wel als je inlogt in Webmail ?


hoi Ruud,

 

ook in webmail zijn ze verdwenen en ik heb de mail geïnstalleerd op mijn mobiel Samsung Mail (als dat is wat je bedoeld)

 

groet

Jose


Ik denk dat je toch een keer een oud apparaat opgestart hebt wat de mail ophaalt via POP3. Zou dat kunnen?


Nee dat is niet gebeurd.

 


Waren het alleen binnengekomen emails of zijn er ook verzonden mails verdwenen. Stonden de mails nog in de standaard mappen Postvak IN en/of Verzonden Items of waren ze verplaatst naar andere, eigen mappen?


het gaat alleen om binnengekomen mails. De verzonden mails en mails in de submappen zijn er nog. 


het gaat alleen om binnengekomen mails. De verzonden mails en mails in de submappen zijn er nog. 

Kan wel kloppen. POP3 werkt alleen op Postvak IN. Met de andere mappen doet POP3 niets.

Er moet echt ergens een apparaat zijn wat dmv POP3 de mail binnen haalt.

Uw verzonden mailtjes, staan die op al uw apparaten? Precies dezelfde als die in webmail staan?


Hoi @Jose0013. Ik zie dat je dat de KPN community jou al goed aan het helpen is, waarvoor dank! Is het inmiddels al gelukt om jouw e-mail van voor 23 juni terug te vinden? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 


Hoi @Jose0013. Ik zie dat je dat de KPN community jou al goed aan het helpen is, waarvoor dank! Is het inmiddels al gelukt om jouw e-mail van voor 23 juni terug te vinden? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!