Skip to main content

Mijn man heeft per ongeluk zijn emailadres verwijderd ,weet wel zijn email adres maar niet zijn wachtwoord.Als hij dat aangeeft sturen ze een mail naar zijn email Maar daar kan hij natuurlijk niet in  

@Marjan Nieuwburg 

Vul bij jouw profiel hier op het forum bij opmerkingen, de naam, adres, woonplaats, klantnummer en het verwijderde emailadres in van jouw man. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht dan op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om jullie verder te helpen met bovenstaande informatie.


Ik hoop dat jullie kunnen helpen 

Gegevens verstuurd ,email adres vergeten door te geven


@Marjan Nieuwburg 

Ik begin te vrezen dat hier een emailaccount is verwijderd en niet slechts een emailadres (dit zijn 2 verschillende dingen). In dat geval vrees ik het ergste ……………………..

Maar we moeten gewoon het antwoord van een moderator afwachten.


Goedemorgen .

Ja dat klopt,het account is verwijderd.

Door veel valse emails dacht hij, ik verwijder mijn account en maak een nieuwe aan .Zou geen probleem moeten zijn als hij zijn wachtwoord niet was vergeten .


@Najram 

Maar als het oude account is verwijderd dan is waarschijnlijk ook de bijbehorende email voorgoed verdwenen. Dat is wat ik vrees (zie hierboven).

Voor dat probleem is er een simpeler oplossing. Hang een nieuw emailadres aan het bestaande account en gebruik daarna alleen het nieuwe emailadres. Dan kun je alle email dat voor dat oude emailadres binnenkomt d.m.v. regels in jouw emailprogramma naar een speciale map laten doorsturen.

Of je had eerst een nieuw account moeten aanmaken en pas na bijv. 6 maanden dat oude account opheffen. Omdat je aan veel mensen moet doorgeven dat ze een ander emailadres moeten gebruiken voordat je dat oude emailadres kunt opheffen. En dat gaat enige tijd kosten.

Men kan wel degelijk ook zelf wat doen om de hoeveelheid spam te verminderen. Zie Hier


@Najram 

Als jouw man IMAP gebruikte om email te lezen dan is er waarschijnlijk niks aan de hand. Maar met POP zijn de rapen gaar…………..


Hallo @Najram & @Marjan Nieuwburg, zou een van jullie het forumprofiel willen invullen? Vermeld ook even bij Persoonlijke opmerking om welk specifiek e-mailadres het gaat. Dan kan ik de situatie bekijken en kijken of het allemaal weer hersteld kan worden. 


Probleem gelukkig opgelost .

Na lang zoeken op internet en chatten.

Iedereen bedankt voor de hulp en reactie's


Blij te horen dat het is opgelost en het e-mailadres weer in de lucht is.