Skip to main content

Goedendag  Na een jaartje ziggo weer terug bij kpn en in dat jaartj heb ik nog steeds dat emailadres van de kpn gebruikt sinds een paar  dagen werkt die niet meer en ik dacht dat ik nu weer bij de kpn zit dat het dan weer verder gaan heb ondertussen geprobeerd weer  te activeren in mijn account waar hij niet tussen stond maar wel geprobeerd om adres op te geven maar lukt niet krijg ik te zien adres in gebruikt  dus heb maar een nieuw emailadres gemaakt maar is er mogelijkheid om mijn oude emailadres weer werkend te krijgen

Beste ​@diknek als dat mailaccount reeds in gebruik is kun jij het niet meer claimen.

Hallo ​@diknek ,

Ik heb het vermoeden dat jouw oude e-mailadres nog niet in gebruik is bij iemand anders, maar dat dat mogelijk in "quarantaine" staat. Voordat KPN een oud e-mailadres vrijgeeft voor iedereen staat dat e-mailadres eerst een aantal maanden op "quarantaine". 

Je kunt de klantenservice vragen om die blokkade op dat e-mailadres te verwijderen zodat jij het kunt toevoegen aan jouw account. 

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

@diknek 

Had je een “email only” abonnement bij de KPN ? Zo ja, dan kun je aan de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) vragen om dat abonnement / emailadres te laten verplaatsen naar jouw huidige KPN abonnement.

Vanaf wanneer exact ben je terug bij de KPN en vanaf wanneer was je bij Ziggo ? Dat bepaalt of jij dat emailadres weer in gebruik kunt nemen. Als je te lang bij de KPN weg bent geweest loop je de kans dat dat emailadres door een ander in gebruik is genomen.

Hallo ​@diknek, welkom terug als klant bij KPN. Het heeft er alle schijn van, dat zoals ​@Noordzee  al aangeeft, er een zogeheten reservering op het e-mailadres zit. Via de klantenservice kan dit aangepast worden en daarna kun jij het e-mailadres aanmaken en weer in gebruik nemen. 

bedankt voorde reacties ben net terug van vakantie heb niet kpn aan de lijn gehad en het wordt opgelost

Reageer