Skip to main content

ik heb zowel voor mijzelf als voor mij Partner aparte KPN E-mail adressen, maar nu krijgt zij (partner) ook aan mij gerichte e-mails.

Hoe los ik dat op.?

Dat klopt. Dan zijn beide emailadressen aan dezelfde mailbox gekoppeld. Dan gebeurt dat. Wacht even op een KPN medewerker. Die kan het ene adres verplaatsen naar een andere mailbox. Dat kunt u helaas niet zelf.


Je zegt: wacht even op een KPN meedewerker.

Moet ik dan aktie ondernemen of ge beurt dit automatisch?


Hallo @ceesesseboom vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers iban en de betreffende mailadressen in en een moderator komt hier binnenkort op terug.

 


@ceesesseboom 

Maak eerst een extra mailbox aan. Dan kan een moderator het emailadres van jouw partner overzetten naar die nieuwe mailbox.

Vermeld dan bij “opmerkingen” welk emailadres moet worden overgezet naar welke mailbox. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.


Voor mijn partner wil ik ook graag een KPN Email adres gebruiken.

Maar niet via mijn ID-account want dan komen alle binnenkomende berichten bij ons beiden binnen.,

Moet ik dan een extra account voor mijn partner aanmaken onder mijn KPN-ID.?

Hoe dan?

 

Admin: topics samengevoegd


Hallo @ceesesseboom 

Dat kan door in te loggen op KPN e-mail instellingen met jouw KPN ID

Door op het blauwe plusteken te klikken kan je voor jouw partner een eigen e-mailaccount aanmaken. 

 


Je kunt tot 6 e-mailaccounts (boxen) aanmaken in je email abonnement.

Per elk van die boxen kun je tot 10 aliassen (wat je nu dus niet wilt) aanmaken.

In totaal kun je daardoor tot 77 adressen verdeelt over 6 boxen hebben.

Maak hier 👇 een nieuw e-mailaccount aan door direct na inloggen op de knop  +  te drukken.

http://email.kpn.com .


@ceesesseboom 

Je kunt aan 1 KPN ID tot max. 6 emailaccounts hangen. Bijv. 1 voor jou en 1 voor jouw partner. Elk met een andere gebruikersnaam en wachtwoord. Dan blijven de email stromen ook apart.

De naam van dat nieuwe emailaccount is niet belangrijk. Wat wel belangrijk is dat een moderator dat ene emailadres overzet naar die nieuwe mailbox/-account. Als je het op deze manier doet loop je ook het minste risico dat er email gemist wordt.


Hoi @ceesesseboom, hier is de KPN medewerker. Het klinkt inderdaad alsof je voor je vrouw een alias hebt aangemaakt in plaats van een eigen account. Volg de stappen die de anderen al uitgelegd hebben voor het aanmaken van een tweede account:

Hallo @ceesesseboom 

Dat kan door in te loggen op KPN e-mail instellingen met jouw KPN ID

Door op het blauwe plusteken te klikken kan je voor jouw partner een eigen e-mailaccount aanmaken. 

 

 

 

Dan kan ik vervolgens het alias verplaatsen naar dit tweede account. Vul dan daarvoor je forumprofiel verder in. Ik heb je volledige adresgegevens nodig, en het mailadres dat verplaatst moet worden. Dat laatste kun je invullen in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt.