Skip to main content

Het emailadres dat ik al heel lang heb @telfort.nl werkt ineens niet meer..Kan nergens inloggen om te checken. Ook het hoofd-emailadres wordt niet meer herkend. Contact gehad met klachten afdeling,  daar staan deze nog wel als bestaand. Maar waarom kan ik niet inloggen? Wanneer ik bijbehorend Klantnummer gebruik krijg ik ook foutmelding...Wat kan ik nog doen om toch, al is het 1x in deze email te komen?? Zodat ik alles kan omzetten evt..

Ben er dagen mee bezig, maar niets werkt

@Nick83 dit is onder de emailinstelllingen. Daar wordt ik heen gestuurd als ik alias opzoek

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


@Nick83 dit is onder de emailinstelllingen. Daar wordt ik heen gestuurd als ik alias opzoek

 

Deze schermafdruk is goed. Hier staat "Nieuw extra e-mailadres". Bij uw vorige schermafdruk staat "Nieuw extra e-mailaccount". 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


@Nick83 @WMG-N 

Ik heb gevonden waar misging, dankzij @Nick83 ontzettend bedankt allebei voor jullie hulp, uitleg en vooral geduld…maar krijg toch melding dat emailadres niet beschikbaar is...dus blijkbaar toch nov in gebruik en kom ik er niet meer in


Lukt het via webmail ook niet?


@Doekies

Verander ALLE wachtwoorden en zorg ervoor dat al die wachtwoorden verschillend zijn. Hiermee voorkom je dat de hacker nog meer schade aanricht.

Stuur eens een email naar jouw oude emailadres (dat niet aangemaakt kan worden). Krijg je dan een foutmelding en zo ja welke ?

Het emailadres bestaat kennelijk nog. Er kan ook nog een reservering opzitten welke hopelijk door de klantenservice kan worden verwijderd. Dan kan jij dat emailadres opnieuw aanmaken.

Ik hoop dat je in jouw emailprogramma nog een heleboel emails heb staan (POP account ???). Ik vrees dat er niets anders op zit dan een nieuw emailadres te gebruiken. Dan moet je helaas al aan jouw contacten ook doorgeven dat ze anders emailadres moeten gebruiken.


@WMG-N nee, wanneer ik stuur, geen foutmelding,  dus komt binnen.

Wanneer ik wil toevoegen krijg ik volgende foutmelding,  maar gegevens kloppen..

Ga inderdaad maar ander gebruiken 


@Doekies 

Je hebt 1 emailaccount met daaraan 2 aliasen dat wel werkt. Kun je met dat emailaccount wel bij de KPN webmail binnenkomen ? Zo ja, zijn daar misschien - zonder jouw weten - filterregels ingesteld of wordt er email geblokkeerd ? Of zie je daar iets anders verdachts ?

Staat jouw probleem emailadres nog bij “opmerkingen” bij jouw forum profiel ? Omdat je net een email naar dat adres hebt gestuurd werd dat geregistreerd in de logs van KPN. Is @Raymondt in staat om te vertellen of de logs meer duidelijkheid kunnen brengen voor dit geval. Misschien nog andere suggesties ?


@WMG-N  de andere alias is zelfs mijn hoofdemail adres die ik dagelijks gebruik en ook goed werkt..dus vreemd, de andere gebruikte ik niet zo vaak...en de een op andere dag deedhij het niet neer ( merkte ht doordat die gekoppeld aan mijn thuisbezorgd account 


@Doekies 

Nog een tip: zorg ervoor dat je op jouw bijv. laptop in jouw emailprogramma een extra emailaccount aanmaakt dat met POP werkt en dat een kopie van de emails op de KPN emailserver laat staan. Op die manier heb je kopie van al jouw email uit “Postvak In" op jouw laptop staan. Kan veel toekomstige ellende besparen. Zie jouw probleem hierboven.


Krijg nu wanneer ik mail stuur

 


@Doekies

Dan is waarschijnlijk het emailadres verwijderd (door de “hacker" (???)).


@Doekies

Het lijkt erop dat de “hacker” gemerkt heeft dat jij de wachtwoorden hebt veranderd en dan kan die “hacker” zijn “spelletje“ niet meer spelen. Ik vrees dat hij uit was op het stelen van jouw (financiele ?) gegevens met alle gevolgen van dien.

Dit is een goed voorbeeld hoe het (regelmatig) veranderen van wachtwoorden een zeer goed advies is.


@Doekies

Als die "hacker” dit emailadres heeft verwijderd dan kun je met KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) bellen om de “reservering” van dat emailadres af te halen en dan kun jij dat emailadres weer aanmaken en gebruiken.

Laat even weten hoe dit is afgelopen.


@Doekies 

dan denk ik toch dat een “hacker” een "forward” of iets anders heeft ingesteld bij jouw in de KPN webmail. Ik zou toch nog maar eens in de KPN webmail kijken.


Toch nog even voor de zekerheid: wij zien de e-mailadressen die in het profiel worden genoemd, nergens staan. Daar staat ook geen reservering op. Wat gebeurt er als jij één van die e-mailadressen opnieuw aanmaakt onder één van de adressen die op je huidige abonnement staan? Als dit nog niet lukt, kan je dan aangeven (in je profiel) welke e-mailadressen je nu hebt geprobeerd toe te voegen? Mijn collega had ze per abuis uit je screenshot gehaald, zonder ze even op te slaan.😊


@Marcia van KPN  

Inderdaad. Een heel merkwaardig geval. Maar ik heb een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

@Doekies 

Vermeld ALLE emailadressen je nu hebt, welk emailadres het hoofdaccount is en welke adressen de aliassen zijn. Vermeld ook het emailadres(sen) waarmee je problemen had.

Kijk eens in “Mijn KPN” om te achterhalen wat jouw klantnummer(s) zijn/is (denk: KPN facturen). Ik denk dat je nog een ander KPN abonnement hebt met ook daar 1 of meer KPN emailadressen (een 2e abonnement / account met emailadressen is al een keer eerder voorgekomen op dit forum). Vermeld in jouw profiel gewoon zoveel mogelijk informatie.


Reageer