Skip to main content

Tijdens de overgang van Telfort naar Kpn is er waarschijnlijk wat verkeerd gegaan tijdens het proces.

Ik heb nl een extra emailadres van Telfort waarvan ik nu een facturen krijg,die gericht zijn aan een ander persoon .Gelukkig geeft het op dit moment geen problemen omdat er niks voor betaald hoeft te worden maar het zou wel fijn zijn als het weer gekoppeld word aan mijn naam.

Hallo @19DT2120, welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan je je profiel aanvullen met jouw geboortedatum en het e-mailadres in kwestie? Het e-mailadres kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators van KPN. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.


Ik heb de rest van mijn gegevens aangevuld.


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik ben even op onderzoek uit gegaan en zie dat de accountgegevens van het e-mailadres in kwestie gelijk zijn gebleven. Met andere woorden: ook bij Telfort was dit e-mailadres geregistreerd onder deze gegevens. Ik kan de contactgegevens niet voor je wijzigen, daar hier direct contact met de klant nodig is. Ik zou je daarom willen vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.