Skip to main content

Ik kan geen mails meer versturen door blacklisting door abuse team. Hoe los ik dit op daar zij geen oplossing hiervoor hebben??

Hallo ​@HD van der Wulp 

Hoe heb je vastgesteld dat dit blacklisting door KPN Abuse betreft? Krijg je een foutmelding?

Gebruik je mail adressen van KPN? Of van een andere provider? Eigen domeinnaam? Gebruik je een versleutelde verbinding? Geen poort 25 dus?

Hallo ​@HD van der Wulp ,

Toch maar (weer?) contact opnemen met de afdeling KPN Abuse via abuse@kpn.com. 

Beste ​@HD van der Wulp lukt het ook niet via De kpn

webmail?

Hoe weet je dat je geen mail kunt versturen via je eigen mailprogramma, wat voor (fout)melding krijg je.?

Hallo ​@HD van der Wulp , kan je bovenstaande vragen beantwoorden? Zonder antwoorden wordt het moeilijk om je te helpen.

Heb je al contact opgenomen met KPN Abuse?

Ook als je geblokkeerd bent, is het Abuse team via Webmail te bereiken op → abuse@kpn.com .

Zie dit artikel op de KPN website → Ik ben geblokkeerd door het KPN Abuse Team | KPN

Ben verder gaan zoeken en nog steeds zoekende .

Bedankt voor het meedenken!

Hi ​@HD van der Wulp, we denken hier in de community, zoals je ziet, graag met je mee!

Als er actie wordt ondernomen door onze collega's van Abuse, dan ontvang je gewoonlijk ook meteen een mail met meer informatie hierover. Daarin staat ook wat je kunt doen om een blokkade op te heffen. Log daarvoor in op Webmail, zoals ​@RBxx al tipte en controleer voor de zekerheid ook de spam map als je de e-mail niet kunt vinden. 

Reageer