Skip to main content
Beantwoord

Mijn wachtwoord is plots veranderd en ik kan niet meer inloggen op mijn mail van telfort.nl

• June 21, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Peter van Oijen
Nieuwkomer

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op mijn telfort.nl mail. Het lijkt erop dat iemand mijn wachtwoord veranderd heeft. Tegelijkertijd gingen alle alarmbellen af bij mijn Google account en moest ik bijna al mijn wachtwoorden veranderen. 

Aangezien ik een heel oud mail adres heb en ook geen klant ben meer van KPN is het heel moeilijk om mijn wachtwoord te resetten. Ik ken geen KPN ID of klantnummer.

Heeft iemand goed tips om uit deze ellende te komen? Of kan de helpdesk me gemakkelijk helpen?

Graag hulp: met vriendelijke groet, Peter van Oijen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Peter van Oijen, welkom op onze community! Het kan zijn dat je maibox opgeheven is omdat er geen abonnement meer is maar dat is wel heel toevallig tegelijk met de problemen met je google account.
Je kunt hierover altijd even contact opnemen met mijn telefonische collega's. Zij kunnen deze gegevens niet inzien of wijzigen maar kunnen je misschien wel helpen met het resetten van je wachtwoord.

Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • June 21, 2025

Beste ​@Peter van Oijen als je geen klant (meer) bent van Telfort/KPN en je hebt geen mail-only abo afgesloten of je mailaccount te behouden houdt het een keer op te bestaan.

De providers hebben ooit eens met elkaar afgesproken dat een mail-account minimaal een half jaar in de lucht moet blijven om de klanten de gelegenheid te geven hun administratie aan te passen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 23, 2025

Hoi ​@Peter van Oijen, welkom op onze community! Het kan zijn dat je maibox opgeheven is omdat er geen abonnement meer is maar dat is wel heel toevallig tegelijk met de problemen met je google account.
Je kunt hierover altijd even contact opnemen met mijn telefonische collega's. Zij kunnen deze gegevens niet inzien of wijzigen maar kunnen je misschien wel helpen met het resetten van je wachtwoord.

Je kunt daarvoor online een belafspraak maken