Skip to main content

Recent overgestapt naar KPN. Probeer via MijnKPN (producten-instellingen) email adres aan te maken, echter door storing niet mogelijk. Oude provider inmiddels afgesloten .  Heb email echt nodig. Hoe lang gaat dit nog duren ??? Is er misschien een andere mogelijkheid om een ……….@kpnmail.nl aan te maken.  

Ik ben blijkbaar de enige met een storing op MijnKPN. 


Hallo @Giovan , probeer het eens via onderstaande link:

https://login.kpn.com/Account/Login?ReturnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fclient_id%3Dkpn-mail-selfservice%26response_type%3Dcode%26scope%3Dopenid%2520cus_info%2520mailbox%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Femail.kpn.com%252Fcallback%26state%3D8b38f21e8b824129a688069656eb7a97%26nonce%3DbN3a%252FYcmLf3%252FAYmfGGSallArWIP%252Fk1ObOJkeiKMR288%253D


Dank voor de suggestie. Had al via link geprobeerd. Mededeling die dan volgt is:

Fout: Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

Maar dat heb ik 15 feb. al gedaan.

 


Hallo @Giovan , dan moet je gewoon nog even geduld hebben en het morgen/overmorgen weer eens proberen.

Succes,

 


Hi @Giovan ,
Welkom op het forum. een nieuw mailadres kan ik niet voor je aanmaken. Wel is het zo dat elk actief klantnummer waar internet bij zit een mailadres toegewezen krijgt. Als je abonnement ingegaan is zou ik een alias voor je aan kunnen maken op je hoofdmailadres.
Anders is misschien een gmail of outlook maildres een optie? Mocht je het nu direct nodig hebben.
Als je daar interesse in hebt, zou je dan je profiel aan kunnen vullen? Anders is het inderdaad afwachten zoals JanD al aangaf.


Waar vind ik dan dat toegewezen mailadres


Is je abonnement al actief en kun je je profiel aanvullen?

Antwoord op je vraag is : in je MijnKPN.


Abonnement actief ??? In MijnKPN staat onder producten→thuis nog (steeds) geen abonnementsgegevens ingevuld. Ondanks toezeggingen van klantenservice dat dit afgelopen woensdag (uiterlijk 's middags) zou gebeuren.

 


@Giovan kun je misschien je gegevens in je profiel aanvullen zodat ik met je mee kan kijken? Klik hieerrrrrrr om naar je profiel te gaan en je gegevens te wijzigen.


Gegevens zijn aangevuld


TOP ! Dank je wel daar voor. Als ik je profiel open zie ik dan alle diensten werken maar dat het klantnummer nog op ‘Initiële order’ staat. Dit houdt in dat je klantnummer nog niet officieel op actief staat. Daardoor kun je het KPN mailadres nog niet gebruiken en kun je MijnKPN nog niet koppelen. 

Wat ik heb gedaan is een ticket aangemaakt voor een andere afdeling. Deze is inmiddels opgepakt dus de status van je abonnement is nu actief :muscle_tone3: . Meestal kun je binnen een dag dan mijn KPN koppelen etc. Als je er nog geen gebruik van kunt maken laat je het dan weten? Dan maak ik een alias voor je aan op dat mailadres.


MijnKPN nog niet koppelen. Wat bedoel je hiermee. Is er een aktie vereist ??

 

Monteur heeft afgelopen Mnd 15/2 alles, tot tevredenheid, geinstalleerd. TV en internet werkt prima             

Kreeg vanmiddag een mail dat de afspraak met de monteur is geannuleerd. Met onderstaande opmerking.  Is dit de reden dat we nog niet “aktief” zijn.

 

Aansluitdatum
Zodra uw verbinding gereed is, en u kunt beginnen met de installatie, krijgt u een bevestiging via sms op telefoonnummer 06…………...


Hi @Giovan,
De monteursopdracht stond nog in het systeem. Deze heb ik er uit gehaald omdat die met een wensdatum in het verleden stond. De order kwam daardoor niet op gereed te staan. Als ik nu in het systeem kijk staat alles op actief (vanaf ongeveer vrijdag 15:00 / 16:00) en zou je je abonnement moeten kunnen koppelen. Als dit niet lukt probeer dan eens de optie ‘nee’ bij stap 2. 
 

 


Denise, vanaf zaterdag kon ik, eindelijk, een kpnmail adres aanmaken. Vandaag heb ik het abonnement gekoppeld.  Je hebt me fijn geholpen. Waarvoor dank.

Helaas geldt dit niet voor je collega’s van de klantenservice (0800-0402). De afgelopen dagen met diverse mensen daar gesproken maar niemand die in staat was het probleem op te lossen. Daar is nogal wat ruimte voor verbetering.


Hi @Giovan ,
Dank je wel voor het compliment :relaxed: .
Dat de klantenservice het niet op heeft kunnen lossen komt ook omdat dit niet een veel voorkomend probleem is (gelukkig ). Wel fijn dat alles nu naar behoren werkt.:blush: