Skip to main content

Ik heb een e-mail adres van KPN 

email only. Ik wordt weer lid van KPN.( ivm glasvezel). Moet ik blijven betalen voor mijn e-mail only account?

 

 

Ik kan met mijn nieuwe ID. Niet bij de instellingen van mijn ( e-mail only) adressen 


Hallo @E-mail only 
Als jij weer klant van KPN wordt met internet thuis dan is apart betalen voor een email only abonnement niet meer nodig. Het email only account kan onder je nieuwe abonnement worden geplaatst. Zet daarvoor jouw persoonlijke gegevens (Privé) in jouw forum profiel met de details (klantnr & email only account) in het veld "Persoonlijke opmerkingen". Dan kan een moderator dit voor je regelen.


Ik kan met mijn nieuwe ID. Niet bij de instellingen van mijn ( e-mail only) adressen 

Ook een e-mail only abonnement kan in MijnKPN gekoppeld worden aan een KPN ID.

Ga naar MijnKPN -> Producten en kies "Product toevoegen".
Vul dan de gevraagde informatie van het email only abonnement in.

 


Hallo @E-mail only 
Als jij weer klant van KPN wordt met internet thuis dan is apart betalen voor een email only abonnement niet meer nodig. Het email only account kan onder je nieuwe abonnement worden geplaatst. Zet daarvoor jouw persoonlijke gegevens (Privé) in jouw forum profiel met de details (klantnr & email only account) in het veld "Persoonlijke opmerkingen". Dan kan een moderator dit voor je regelen.

Hallo @E-mail only, bovenstaande is helemaal correct. We kunnen jouw reeds bestaande e-mailadressen koppelen aan het nieuwe abonnement. Hierdoor hoef je dan niet een extra e-mail only abonnement aan te houden. 

Naast dat het door een moderator geregeld kan worden, is het ook mogelijk dit te laten regelen via de klantenservice middels een belletje met het gratis nummer 0800-0402. 


Hallo @E-mail only , is jouw nieuwe abonnement bij KPN al actief? Dan kan je het e-mail only account hier door KPN aan laten koppelen. Plaats de hierboven gevraagde gegevens in jouw forum profiel, dan kan @Jeroen_dB aan de slag. Je kan zoals gezegd ook bellen met klantenservice op 0800-0402.