Skip to main content
Beantwoord

Mogelijk om aparte e-mail adressen te gebruiken voor Community en overige KPN mail?

• February 6, 2025
  • 26 reacties
  • 190 keer bekeken

Is er een mogelijkheid om aparte e-mail adressen te gebruiken voor de community en overige KPN mail? Vrees van niet, maar wil het toch vragen.

Bjj ziggo kan je een apart e-mail adres hanteren voor de community. Zoiets zoek ik eigenlijk ook bij KPN.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Ik heb het voor je aangepast

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 6, 2025

Hallo ​@RobvdPoel ,

Natuurlijk kan dat. Je kunt ook hier een apart e-mailadres gebruiken. Maar dat zal een moderator dan moeten veranderen voor jou. Dan zou het een idee kunnen zijn om het gewenste e-mailadres in jouw profiel te zetten bij "Persoonlijke opmerkingen"  

• February 6, 2025

Hallo ​@RobvdPoel ,

Natuurlijk kan dat. Je kunt ook hier een apart e-mailadres gebruiken. Maar dat zal een moderator dan moeten veranderen voor jou. Dan zou het een idee kunnen zijn om het gewenste e-mailadres in jouw profiel te zetten bij "Persoonlijke opmerkingen"  

Kijk daar ben ik blij mee, had ik de vraag maar eerder gesteld:) dank

• February 6, 2025

Ik heb het e-mail adres wat ik wil gaan gebruiken voor de KPN community bij “Persoonlijke opmerkingen” gezet.  Kan  een moderator mijn huidige e-mail adres hier omzetten naar het genoemde e-mail adres, onder “Persoonlijke opmerkingen”. Bij voorbaat dank

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 7, 2025

Hoi ​@RobvdPoel. ik denk dat het wel moet kunnen inderdaad. Maar even voor de duidelijkheid: Je wilt graag het e-mailadres aanpassen waarop je notificaties ontvangt van de Community? Dus bijvoorbeeld als er is gereageerd in een topic waar jij ook gereageerd hebt? 

De KPN ID waarmee je inlogt op de Community verandert dan verder niet. 

• February 7, 2025

Hoi ​@RobvdPoel. ik denk dat het wel moet kunnen inderdaad. Maar even voor de duidelijkheid: Je wilt graag het e-mailadres aanpassen waarop je notificaties ontvangt van de Community? Dus bijvoorbeeld als er is gereageerd in een topic waar jij ook gereageerd hebt? 

De KPN ID waarmee je inlogt op de Community verandert dan verder niet. 

Arjan,  ja dat klopt. KPN ID waarmee ik inlog blijft gelijk, het gaat me echt puur om de berichten van de Community. Als je dat kan wijzigen naar het e-mail adres wat ik noem in persoonlijke info, dan zou het voor mij goed moeten gaan.

• February 8, 2025

Dit schijnt nogal een ingewikkelde aanpassing te zijn aangezien we inmiddels twee dagen verder zijn. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 8, 2025

Dit schijnt nogal een ingewikkelde aanpassing te zijn aangezien we inmiddels twee dagen verder zijn. 

Dat valt wel mee, maar Arjan is vrij vandaag. Het zal wel maandag worden voordat hij weer werkt.  

• February 8, 2025

Dat valt wel mee, maar Arjan is vrij vandaag. Het zal wel maandag worden voordat hij weer werkt.  

Ok, we wachten het af:-)

• February 11, 2025

Geen idee waarom dit zo lang moet duren. Ik hou het MIJN KPN e-mail adres wel aan. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

@RobvdPoel 

Ik denk dat de moderators nog wel wat meer werk te doen hebben dat een hogere prioriteit heeft.

Je kunt ook een berichtregel instellen bij de KPN webmail of in jouw emailprogramma zodat email van het forum ( forum@kpn.com ) naar een speciale map wordt doorgestuurd.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 11, 2025

Ik was er nu aan toegekomen ​@RobvdPoel. Excuus dat het wat langer duurde. Ik zie dat je de regel van persoonlijke opmerkingen hebt leeggehaald. Kan ik daaruit opmaken dat je definitief niet meer je mailadres gewijzigd wil hebben? Als je dat nog wel wil, vul dan weer even het mailadres in en dan pas ik het voor je aan. 

• February 11, 2025

Nee, niet meer nodig. Dank

• February 14, 2025

Ik was er nu aan toegekomen ​@RobvdPoel. Excuus dat het wat langer duurde. Ik zie dat je de regel van persoonlijke opmerkingen hebt leeggehaald. Kan ik daaruit opmaken dat je definitief niet meer je mailadres gewijzigd wil hebben? Als je dat nog wel wil, vul dan weer even het mailadres in en dan pas ik het voor je aan. 

Kan het alsnog? Er staat weer een e-mail adres bij persoonlijke opmerkingen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2025

• February 17, 2025

Dank, heb de eerste e-mails inmiddels ontvangen op het gewijzigde e-mail adres.

• February 21, 2025

Kan het e-mail adres wat er apart is ingezet voor de community worden verwijderd, zodat ik voortaan de community e-mail berichten weer op het KPN ID e-mail adres ga ontvangen.

Het KPN e-mail adres wat er nu staat bij de community bestaat niet meer, dus ontvang geen community e-mail berichten meer nu.

Bij voorbaat dank

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 21, 2025

Hallo ​@RobvdPoel ,

Dat had je toch onlangs laten aanpassen? Maar zet het gewenste adres dan nu weer in jouw profiel bij de persoonlijke opmerkingen.

• February 21, 2025

Hallo ​@RobvdPoel ,

Dat had je toch onlangs laten aanpassen? Maar zet het gewenste adres dan nu weer in jouw profiel bij de persoonlijke opmerkingen.

Het gewenste e-mail adres is het kpn id e-mail adres. Maar ik zie jou reactie binnen komen op mijn e-mail dus het zou zomaar kunnen dat het al goed gaat.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 25, 2025

Goedemorgen ​@RobvdPoel en dank voor jouw bericht!

Volgens mij staat het nu gewoon goed hoor. Je geeft zelf ook aan dat je de reacties van ​@Noordzee binnen ziet komen op je e-mail dus volgens mij hoeft er niks meer te gebeuren :) 

• March 15, 2025

Kan mijn e-mail adres voor de community worden aangepast naar het e-mail adres wat ik heb genoemd onder mijn profiel info.

Het e-mail adres voor MIJN KPN blijft ongewijzigd.

Bij voorbaat dank

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 15, 2025

Goedemorgen ​@RobvdPoel, meteen voor je geregeld! 

• March 15, 2025

Wow snel, heb de eerste e-mails inmiddels al binnen op het e-mail adres. Dank!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 15, 2025

Wow snel, heb de eerste e-mails inmiddels al binnen op het e-mail adres. Dank!

Kleine moeite en uiteraard graag gedaan ​@RobvdPoel 😀

• April 9, 2025

Kan mijn e-mail adres, alleen voor de community, worden aangepast naar e-mail adres wat ik heb aangegeven onder persoonlijke info in mijn profiel?

Bij voorbaat dank

Admin: topics samengevoegd

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hey Rob. Het valt wel een beetje op dat je je e-mailadres graag vaak gewijzigd wil hebben. Is er een bepaalde reden voor? We veranderen het natuurlijk graag voor je 1 of 2x, maar er zit ook wel limiet aan op een gegeven moment.