Skip to main content

Ik heb een mail ontvangen van campagne@kpn.com over een onterecht afschrijving van mijn rekening.

Mij wordt aangeraden via mijn bankieren app dit zelf terug te laten boeken. Via die app kan ik zien, dat er geen dergelijke afboeking is gedaan.

Mocht ik nog vragen hebben dan kon ik met tel nr. 0800-0402 bellen.

Dit nummer was als een link gemarkeerd en zou dan bij aanklikken direct gebeld worden.

Ik vermoed, dat er alleen een andere link achter zit, die ik niet kan zien.

Is dit juist?

Hallo @HansMary 

Ik heb gisteren toevallig een ander topic gelezen, waar KPN moderator @Marcia_ bevestigt dat deze mailtjes legitiem zijn.

Zie dit topic Nepmail? Mail dat ik teveel betaald heb. waar het volgende staat: 

Marcia_ schreef:
Deze mail komt inderdaad van ons! Er is bij een paar klanten een fout ingeslopen, waardoor er teveel wordt afgeboekt eenmalig. Je kunt het zelf terug laten boeken door even contact op te nemen met je bank. En anders krijg je 't sowieso terug, maar dan duurt het dus even. Het zou wel kunnen zijn dat deze mail iets te vroeg is gestuurd: dan wordt het een dezer dagen afgeschreven.


Ha @HansMary, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Dit is een mailtje van ons. Excuses voor de verwarring!