Skip to main content

Ik stap over van Windows-7 naar Windows-10 en daarbij van MS Outlook-2010 naar Windows-10 Mail-App.

MS Outlook-2010 heeft een zoekfunctie voor woorden gebruikt in de “Onderwerp regel” maar ook voor inhoud van individuele berichten.

Kan men bij de Windows-10 Mail-App ook zoeken naar bepaalde woorden in de inhoud van het bericht?

Hoi @DiedKaa, dat kan;

Helemaal bovenaan in windows 10 mail staat een balkje met het woord 'Zoeken' en een vergrootglas ernaast.


Hoi @DiedKaa, dat kan;

Helemaal bovenaan in windows 10 mail staat een balkje met het woord 'Zoeken' en een vergrootglas ernaast.

Bedankt voor je reactie. De zoekfunctie is mij bekend en is te vinden maar de vraag is of dit zoeken net zo ver in de inhoud van de berichten gaat als MS Outlook-2010 dit doet, zoals omschreven in mijn initiële vraag.


Hoi @DiedKaa, dat kan;

Helemaal bovenaan in windows 10 mail staat een balkje met het woord 'Zoeken' en een vergrootglas ernaast.

Bedankt voor je reactie. De zoekfunctie is mij bekend en is te vinden maar de vraag is of dit zoeken net zo ver in de inhoud van de berichten gaat als MS Outlook-2010 dit doet, zoals omschreven in mijn initiële vraag.


En zoals ik al aangaf, dat kan :-)

 


Hoi @DiedKaa, dat kan;

Helemaal bovenaan in windows 10 mail staat een balkje met het woord 'Zoeken' en een vergrootglas ernaast.

Bedankt voor je reactie. De zoekfunctie is mij bekend en is te vinden maar de vraag is of dit zoeken net zo ver in de inhoud van de berichten gaat als MS Outlook-2010 dit doet, zoals omschreven in mijn initiële vraag.


En zoals ik al aangaf, dat kan :-)

 

Nu is het duidelijk wat je bedoelde. Vriendelijk bedankt!


En het werkt zelfs heel goed, zoals ik onderhand zelf heb ondervonden.