Skip to main content
Vraag

Multcloud en KPN Cloud benaderen via WebDAV

• 8 augustus 2025
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik kan in MultCloud via WebDAV wel KPNcloud toevoegen, maar ik zie geen bestanden. Wat nu?

4 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator
  • 2132 reacties
  • 11 augustus 2025

Hoi ​@JosHITV. Lastig dat er iets mis gaat bij het benaderen van je bestanden. In de ondersteuning hierin kan ik zelf ben ik bang weinig betekenen, omdat gewoon de kennis hiervan ontbreekt bij mij. Wel kan ik je verwijzen naar onze Kennisbank waar informatie te vinden is over de KPN Cloud. 

Wellicht dat ​@Marlon92 nog een idee heeft wat hier misgaat. 

• 5747 reacties
  • 11 augustus 2025

Je moet denk ik het juiste pad instellen. Ik gebruik:

share.kpnmail.nl/drive/Userstore/<unieke code>/

Probeer eens in te loggen met een app op je telefoon zoals bijvoorbeeld Cx File Explorer.

Die unieke code kun je eerst weg laten. Want die weet je waarschijnlijk niet. Dus dan vul je eerst in:

share.kpnmail.nl/drive/Userstore/

Dan zie je zoiets:

Dat is gewoon een map. Als je daar op klikt ben je op de plek waar je bestanden staan. Dat is de locatie die je waarschijnlijk in MultCloud in moet voeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2025

Het probleem heeft zichzelf opgelost. Het inloggen deed ik al wel correct conform jullie advies. Pas na  ca een dag wachten kon ik de mappen en bestanden wel zien en openen. Blijkbaar is er wat geduld nodig.  Dank voor de correcte tips. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator
  • 2132 reacties
  • 12 augustus 2025

Oh, top dat het uit zichzelf is opgelost! En dank ​@Marlon92 voor het meedenken! 

Reageer