Goedemorgen,
wij zijn 6 maanden geleden overgestapt van het ene naar het andere KPN pakket ivm verhuizen.
zou het kunnen dat daardoor ons e-mail niet meer werkt?
alvast bedankt voor de hulp.
Mvrgr,
Goedemorgen,
wij zijn 6 maanden geleden overgestapt van het ene naar het andere KPN pakket ivm verhuizen.
zou het kunnen dat daardoor ons e-mail niet meer werkt?
alvast bedankt voor de hulp.
Mvrgr,
Bedankt voor het snelle antwoord!
maar een nieuw account aanmaken gaat wel.
Het oude e-mail account is niet meer te benaderen op verschillende apparaten, laat staan wachtwoord te veranderen.
bij voorbaat dank
Hallo
Als je het abonnement aanpast binnen het lopende contract gaat e-mail gewoon mee.
Maar als het ene abonnement is opgezegd en voor het nieuwe adres een nieuw abonnement is afgesloten, dan is het een ander geval. Dan gaat de klok tikken en worden de e-mailaccounts uit het oude abonnement na 6 maanden opgeheven.
Bedankt Ruud!
Denk inderdaad dat dit het geval is, bij KPN gebleven maar doordat ik een nieuwbouw woning moest alles om bureaucratische redenen opnieuw aangevraagd worden mbt aansluitingen.
maar kan dit eventueel opgelost worden, dat is de hamvraag…
Hoi
De e-mailadressen staan nu ‘veilig’ in quarantaine. Daarom lukt het je nu niet om deze accounts aan te maken in je nieuwe abonnement. Een KPN moderator kan dit voor je ‘deblokkeren’.
Zet je persoonlijke gegevens (privé) in jouw forum profiel met klantnummers (oud/nieuw) en e-mail adressen in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan de moderator dit voor je uitzoeken.
Wachttijd op een reactie kan 1-2 dagen zijn.
Top!! Ga ik proberen!
Maar de mail die online in de mailboxen stond bent u wel kwijt. Is dat erg?
Haalde u de mail op met een email programma en staat daar alles nog in?
Hoi
Je kunt ‘Persoonlijke Opmerkingen’ gebruiken voor de e-mailadressen. Ter info. Alle vakjes in je profiel waar ‘privé’ bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators.
Laat je het hier weten als ik iets voor je kan nakijken/betekenen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.