Skip to main content

Goedemorgen,

 

wij zijn 6 maanden geleden overgestapt van het ene naar het andere KPN pakket ivm verhuizen.

 

zou het kunnen dat daardoor ons e-mail niet meer werkt?

 

alvast bedankt voor de hulp.

 

Mvrgr,

 

@Danny V Als u binnen KPN bent geswitch van abonnement mag dat geen invloed hebben op uw mailaccount(s). De 6 maanden is alleen van toepassing als u bent overgestapt naar een andere provider.


Bedankt voor het snelle antwoord!

maar een nieuw account aanmaken gaat wel.

Het oude e-mail account is niet meer te benaderen op verschillende apparaten, laat staan wachtwoord te veranderen.

 

bij voorbaat dank


Hallo @Danny V hoe ben je ‘overgestapt’ van het ene naar het andere pakket?

Als je het abonnement aanpast binnen het lopende contract gaat e-mail gewoon mee.
Maar als het ene abonnement is opgezegd en voor het nieuwe adres een nieuw abonnement is afgesloten, dan is het een ander geval. Dan gaat de klok tikken en worden de e-mailaccounts uit het oude abonnement na 6 maanden opgeheven.


Bedankt Ruud! 
Denk inderdaad dat dit het geval is, bij KPN gebleven maar doordat ik een nieuwbouw woning moest alles om bureaucratische redenen opnieuw aangevraagd worden mbt aansluitingen.

 

maar kan dit eventueel opgelost worden, dat is de hamvraag…😎


Hoi @Danny V 

De e-mailadressen staan nu ‘veilig’ in quarantaine. Daarom lukt het je nu niet om deze accounts aan te maken in je nieuwe abonnement. Een KPN moderator kan dit voor je ‘deblokkeren’.

Zet je persoonlijke gegevens (privé) in jouw forum profiel met klantnummers (oud/nieuw) en e-mail adressen in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan de moderator dit voor je uitzoeken.

Wachttijd op een reactie kan 1-2 dagen zijn.


Top!! Ga ik proberen!


Maar de mail die online in de mailboxen stond bent u wel kwijt. Is dat erg?

Haalde u de mail op met een email programma en staat daar alles nog in?


Hoi @Danny V. Als je e-mailaccount overgezet dient te worden naar een ander klantnummer (oftewel; abonnement), dan moeten we die intern verhuizen. Dit is, zo te horen, niet gebeurd of niet goed gegaan. Kan ik nog met je meekijken? Dan heb ik je gegevens nodig. Postcode, huisnummer, klantnummer (oude en nieuwe abonnement) én het betreffende hoofd e-mailadres (+aliassen) heb ik nodig. Je kunt dit invullen in je profiel

Je kunt ‘Persoonlijke Opmerkingen’ gebruiken voor de e-mailadressen. Ter info. Alle vakjes in je profiel waar ‘privé’ bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators.  

Laat je het hier weten als ik iets voor je kan nakijken/betekenen?