Skip to main content
Beantwoord

Na inloggen op Samsung mail app geen informatie over hoeveel opslag ik heb

• August 23, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik gebruik met Emailapp van Samsung webmail van KPN. Ga ik met Google naar het inlogscherm van Webmail van KPN dan vind ik na inloggen geen informatie meer hoeveel opslag ik met Webmail van KPN heb. Hoe kan dat, KPN?

Beste antwoord door PeterG

Kpn webmail.kpnmail.nl heeft dat nog nooit aangegeven in mobiele weergave. Ik gebruik het al z'n 5½ jaar op de mobiel. In totaal 20 jaar. 

Als ik het wil weten kijk ik op webmail.kpnmail.nl via de laptop. 

Of zet de browser in de telefoon eventjes op desktop weergave. 

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 23, 2025

Kpn webmail.kpnmail.nl heeft dat nog nooit aangegeven in mobiele weergave. Ik gebruik het al z'n 5½ jaar op de mobiel. In totaal 20 jaar. 

Als ik het wil weten kijk ik op webmail.kpnmail.nl via de laptop. 

Of zet de browser in de telefoon eventjes op desktop weergave. 

• August 23, 2025

Ik ga het nog een keer proberen met tablet Galaxy Tab A8 van Samsung, Chrome en webmail van KPN.

• August 23, 2025

De opslag en dat ik nog heel veel ruimte over heb om te mailen met Webmail van KPN zie ik na inloggen bij Webmail van KPN met Chrome en tablet Galaxy Tab A8. 15 GB opslag raakt nooit vol bij mij wat ik ook binnen krijg in de Inbox of wat ik verstuur wat terecht komt in de map Verzonden. Want Outlook van Microsoft is vol gelopen door te veel foto's, filmpjes, schermafbeeldingen en gifjes in Onedrive. Gisteren en vandaag heb ik al erg veel opgeruimd in Onedrive maar dat hoeft nog helemaal niet met Webmail van KPN. Super KPN!