Skip to main content

migratie is goed gelukt, top !. Alleen bij mijn emailaccount zijn er erg veel mappen in mijn inbox verschenen. vervelende is wel als je deze verwijderd ze in meervoud terugkomen. nu met foutmelding dat maximale naamlengte is overschreden. deels zijn ze leeg en deels gevuld.

hoe kan dit opgelost worden?

mvrgr

Raimond

 

Inloggen op de webmail en ze daar proberen te verwijderen?


helaas bracht dat ook niet het gewenste resultaat, alleen maar mappen bijgekregen en een outlook die over de flos ging. inmiddels zijn het al heel erg veel mappen. mvrgr Raimond


@Raimond.logt :

Gebruik je de Outlook app ? Volgens @wjb zit hier de fout heel duidelijk in Outlook.

En in Outlook zitten meer foutjes. Zo zijn er berichten dat Outlook bij GMail accounts zonder toestemming van de gebruiker, emails verwijdert.

Lukt het wel om de namen van die mappen te veranderen/in te korten zonder dat Outlook “over de flos gaat" ?


Helaas brengt het inkorten/veranderen van namen geen goed resultaat, via het webmail zie je gelijk dat er weer folders bijgemaakt worden. Daarmee zou je ook kunnen zeggen dat Outlook ook geen oorzaak zou kunnen zijn.. blijft een vreemd iets. Bedankt voor je reactie.


Kan wezen dat Outlook er meteen op reageert als je in de webmail wat veranderd. Moet moet je het apparaat waarop Outlook staat even uitzetten. Of het account verwijderen.


@Raimond.logt :

Misschien is de verbinding slecht en komen daardoor de commandos van het IMAP protocol niet allemaal goed over ? Heb je hier iets aan ?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet


Welkom bij ons op het forum @Raimond.logt, dat zijn een hoop bijzondere mappen zeg! Dat zien we gelukkig niet vaak. Ik zie dat je het bericht van Willy hebt gemarkeerd als oplossing en een like hebt gegeven, betekent dat dat het daarmee is verholpen?


Helaas nog niet, ik had de like geplaatst om de gebruiker te bedanken voor de reactie. Ik moet de oplossing even goed testen, alle apparaten uit en dan uitvoeren. Even nauwkeurig doen, antwoord lijkt heel logisch dus we gaan ervoor. Thanks voor de reacties. Mvrgr Raimond 


Dat kan ik me voorstellen inderdaad. Als het gelukt is om het nauwkeurig te doen horen we graag nog van je of het gelukt is, mogelijk kan het ook anderen helpen die tegen hetzelfde aanlopen.