Skip to main content

Omzetting xs4all naar Kpn geeft volgend probleem: Al het mail verkeer gaat goed, maar als ik webmail open zie ik alleen maar mails van voor de omzetting. Dus ik ontvang mails in mijn inbox maar zie ze niet in webmail.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @PvdAa je logt bij de webmail misschien in met de xs4all gegevens, omdat de xs4all mail een zelfstandig account was.

De xs4all mailaccounts zijn nu ondergebracht als alias onder een kpnmail account en moet je nu via de kpnmail inloggen.

 


Probeer eens hiermee https://webmail.xs4all.nl/?org=website/ in te loggen, wordt je vanzelf doorgelinkt, enkele gegevens ingeven en je ‘KPN’ account is actief. Het zou moeten werken.


De xs4all mailaccounts zijn nu ondergebracht als alias onder een kpnmail account en moet je nu via de kpnmail inloggen.

Je mag daarbij rustig de alias gebruiken om in te loggen.


Bedankt voor de reacties. Kpn splitst de berichten op de mailserver in Algemeen en Nieuws berichten. Ik had ook in nieuwe berichten moeten kijken daar bevonden zich de berichten die ik niet kon vinden. PvdAa


Bedankt voor de reacties. Kpn splitst de berichten op de mailserver in Algemeen en Nieuws berichten. Ik had ook in nieuwe berichten moeten kijken daar bevonden zich de berichten die ik niet kon vinden. PvdAa

Hallo @PvdAa , als je dat lastig vindt die splitsing, kun je binnen de webmail ook uitschakelen, dan krijg je alle mails gewoon binnen.

Bij weergave het vinkje bij categorieën verwijderen.

Succes.