Skip to main content

In de nieuwe webmail heb ik de categorie NIEUWSBRIEVEN uitgeschakeld.  Ik had verwacht dat de berichten die daarvoor automatisch in NIEUWSBRIEVEN zichtbaar zijn, dan automatisch naar POSTVAK IN zouden gaan. Dit is niet het geval. Bepaalde berichten zijn dan helemaal niet meer zichtbaar worden zelfs helemaal niet ontvangen. De afzender van dat bericht krijgt immers dan de melding: Your message wasn't delivered because the recipient's email provider rejected it. 

 

Naar aanleiding hiervan heb ik de categorie NIEUWSBRIVEN weer ingeschakeld. Maar dit biedt geen soelaas. Bepaalde afzenders blijven bij verzending de hierboven vermelde foutmelding terugkrijgen.

 

Wie weet raad.

Met dank bij voorbaat, 

Frans

 

 

 

 

 

 

Dit zal een andere oorzaak hebben. De optie nieuwsbrieven heeft geen gevolg voor het wel of niet ontvangen van bepaalde mails. Enkel hoe ze weergegeven worden.

Je mailbox zit toch niet gewoon vol?


Dank voor je reactie. Maar mijn mailbox zit nog lang niet vol. Er zou dus iets anders fout moeten gaan. Heb je een idee?


Hallo @FraVo 

Staat er in de melding bij de afzenders nog meer informatie, iets als 550 5.0.0 Mail rejected ? Dan kan het zijn dat de berichten van die afzenders door het spamfilter van KPN worden tegengehouden. Neem dan contact op met KPN Abuse  (mail: abuse@kpn.com), de beheerders van het spamfilter.


Hoi Ruud, dank voor je reactie.

De foutmelding die jij meldt kom ik niet tegen in de informatie. Bij mij staat  ‘Remote Server returned '550 5.7.520 Access denied, Your organization does not allow external forwarding. Please contact your administrator for further assistance. AS(7555)'.

 

Ik heb dit pas sinds een paar weken.

 

Zeg jou dit iets? Moet ik hiervoor ook naar KPN Abuse? 

 

Groet, Frans


Helaas zegt mij dit niets, maar misschien kan Abuse je op de goede weg helpen.

Verder kom ik via google met de code op dit artikel: 

https://docs.microsoft.com/en-us/answers/questions/126453/office-365-outlook-email-issue.html


Hoi Ruud,

 

Dankjewel voor je feedback. Met het door jou aangeven artikel ben ik tot ene oplossing gekomen. Het had te maken met de Auto Forward Policy in Office365. Ik heb de instellingen gewijzigd conform de aanwijzingen in dat artikel en nu doet alles het weer prima.

 

Ik had ook geGoogled op die code maar was dit artikel niet tegen gekomen. Dus, nogmaals dankjewel

 

Groeten, Frans


Dat is mooi Frans, graag gedaan. Ik had blijkbaar een gelukkige hand met zoeken :sunglasses: .


Reageer