Skip to main content

Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weergegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of vanuit een ander e-mailprogramma.

text/plain

 

vanochtend een update van mijn ipad gehad en nu krijg ik bij alle mailtjes die ik verzend met mijn hetnet account of kpnmail account het bovenstaande bericht 

wat is er aan de hand?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Riethoven, van harte welkom hier! Ik lees dat je een gekke melding te zien krijgt in je mail, sinds de update van je iPad. 

Hoe staat het er nu voor, krijg je dit nog te zien? Als je een oplossing gevonden hebt, deel het hier dan gerust. Mogelijk zijn andere bezoekers hier ook weer mee geholpen. Als je nog vragen hebt of als ik je hiermee kan helpen, geef dan natuurlijk ook een seintje.


Alexandra

 

Het gebeurt nog steeds maar niet altijd…. het is heel lastig want ik weet nu niet welk mailtje goed is verzonden en welke niet

gr Petra


@Riethoven Goedemorgen Petra, ik kan me voorstellen dat dat niet handig is inderdaad. Goed dat je laat weten dat het nog wel gebeurt. 

Ik heb wat onderzoek voor je gedaan. Deze melding is meestal opgelost door je e-mailadres te verwijderen en opnieuw op de iPad in te stellen. Onze toestelhulp helpt je met het opnieuw instellen van het account. Laat maar weten of het is gelukt en of de melding weg is, anders kijken we verder.