Skip to main content
Vraag

Na verhuizing plots geen toegang meer tot emailaccount van Hi

• July 18, 2026
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Na verhuizing ander abonnement genomen wegens aansluiting glasvezel in nieuwe huis, er werd altijd gebruik gemaakt van een oud email account nl. Hi.NL, Het abo werd overgezet naar glasvezel, hierbij ging ook de huistelefoon en abo van VIAPLAY verloren en moest apart weer aangezet worden, dat werkte allemaal. Nu blijkt het HI.NL email niet meer te werken na verhuizing rond half januari 2026.

Het mailaccount stond er ook gewoon tussen de opties in de KPN-ID website, dat emailaccount is nu weg bij emailinstellingen. Het lijkt erop dat deze automatisch gewist is en niet meer toegankelijk.

Vraag: hoe is dit op te lossen zonder dat alle emails weg zijn.

We hebben wel een nieuw emailaccount aangemaakt met @kpnmail.nl maar deze is dus nog leeg en de oude voor bv. wachtwoord herstel is onmisbaar, nog niet gesproken over alle emails.

2 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • July 19, 2026

Waarschijnlijk heb je niet voor 25 juni ingelogd

https://www.kpn.com/wijziging/e-mailverandert

Log je niet in vóór 25 juni 2026? Dan vervalt je e-mailadres. 

• Nieuwkomer
  • July 19, 2026

Deze link is mij onbekend, zo te lezen is er altijd wel mail opgehaald via outlook o.i.d. , niet via webmail denk ik. ik heb zelf nog een planet.nl emailaccount, daar log ik mee in met de aliasnaam, niet met het originele adres die ik toen gekregen heb, alle emailadressen ( automatisch gemaakte  en handmatig) staan gewoon bij mij in de gegevens bij KPN-ID