Skip to main content

Als ik een email verstuur komt het de laatste tijd steeds voor dat er staat “test” en dan het email adres. Ik heb nu al een paar keer in de instellingen mijn naam opnieuw ingevoerd en dan gaat het een poosje goed en dan is het weer fout. Gisteren weer gedaan, ging even goed en nu staat er weer test. Ik wordt er een beetje moedeloos van, wat gaat er fout?

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?


@boerinnetje2821 Wat lastig dat dit steeds weer terugkomt. Mag ik vragen waar je dit ziet en gebruik je hiervoor een mailprogramma? Heb je de mogelijkheid om een screenshot van de situatie te maken en deze hier te plaatsen? Dan ga ik met je meedenken en kijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


Het is begonnen nadat er bij webmail gevraagd werd onder welke naam de mail verstuurd moet worden. Het gebeurt in webmail, mail voor Windows en vanaf mijn telefoon. 

Ik heb het account verwijderd van mijn telefoon en opnieuw toegevoegd. Het gaat nu goed, hopen dat het zo blijft.


Wat staat er in webmail als naam ingesteld voor jouw e-mailaccount.

 


Mijn voor en achternaam.


Kan je eens een screenshot plaatsen van wat je te zien krijgt.

Wel even jouw e-mail adres gedeeltelijk wegpoetsen.


Ik heb een screenshot gemaakt maar kan hem niet toevoegen, zie alleen mijn gewone foto's.


@boerinnetje2821 Wat lastig dat het niet lukt om de screenshot te uploaden. Heb je een screenshot gemaakt op dezelfde manier als op deze pagina uitgelegd staat? In een vorige post zag ik ook dat het (tijdelijk) opgelost was, is dit nog steeds het geval? 


Ik heb de screenshot met mijn telefoon gemaakt. Wist niet hoe je het met Windows moet doen, nu dus wel 😉. Bedankt

Het gaat nu nog steeds goed dus wacht het nog maar even af. Mocht het weer fout gaan meld ik me weer.

Bedankt in ieder geval.


@boerinnetje2821 Een screenshot met je telefoon dat was inderdaad ook nog een mogelijkheid, hier had ik niet aan gedacht! 🙂 Heel graag gedaan natuurlijk. Fijn om te horen dat het nu goed gaat, mocht het opnieuw fout gaan dan hoor ik het inderdaad graag.