Skip to main content

Hallo.

Ik heb laatst KPN Webmail geinstalleerd op mijn pc, tablet en samsung smartphone.

Op mijn pc komen wel e-mails binnen maar niet alle berichten ,wel op de andere apparaten.

Mijn inbox op de pc geeft het cijfer 4 aan alsof er 4 nieuwe berichten zijn maar hij is leeg en ze staan ook niet in de spambox.

Op de smartphone zijn de 4 berichten wel binnen gekomen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt.

@Stemar :

De KPN webmail hoef je niet “te installeren”. Je gebuikt gewoon een browser (Chrome, Firefox, Opera, …. ) om toegang tot de KPN webmail te krijgen. ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp )

Ik neem aan dat je een emailprogramma (bijv. Thunderbird, Outlook, etc.) hebt geïnstalleerd op jouw PC ? Gebruik je in dat emailprogramma accounts die met het POP protocol werken ? Staat bij de “inkomende server” (emailprogramma) bijv. “POP.kpnmail.nl” of “IMAP.kpnmail.nl” ?? Want bij een account dat met POP werkt, worden de emails opgehaald van de server en naar jouw PC/laptop verplaatst (!!!), niet gekopieerd. Om te voorkomen dat de emails van de KPN emailserver worden gewist (bij het gebruik van POP) moet je in jouw emailprogramma (laptop, tablet én smartphone), bij ELK account dat met POP werkt, de optie “bewaar kopie emails op server” (hoe heet die optie in jouw emailprogramma ?) aanvinken.