Skip to main content
Vraag

Niet alle e-mails komen binnen via KPN webmail op Lenovo Chromebook

• March 4, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik ontvang (zie) niet alle mail in mijn webmail als ik deze open via kpn webmail op mijn Lenovo chomebook. Ik zie die wel als ik webmail open via mijn mobiele telefoon. Dit is uiterst hinderlijk als je er van uitgaat/verwacht dat het benaderen van je kpn mailbox via de verschillende middelen overal hetzelfde resultaat geeft. Dat is dus niet het geval. Oeverloos wachten op een antwoordbericht of bevestiging van je inchecken bij een vlucht en dan uiteindelijk tot de slotsom komen dat er ergens een hick-up is. Waar wordt dit door veroorzaakt en hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen. Een chromebook leest prettiger (voor ouderen) dan een mobiele telefoon. Hoor graag. Cheers, Gert.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 4, 2026

@Gert1951 

Ik persoonlijk gebruik de KPN webmail zo min mogelijk omdat de webmail nog een aantal storende fouten heeft waardoor het sorteren op afzender (“van") een nachtmerrie is. Ik heb deze fouten al meerdere keren onder aandacht van de KPN gebracht maar het is duidelijk dat de KPN hier geen hoge prioriteit aan geeft. Jammer maar helaas. Beter is het om op bijv. datum te sorteren of de zoekfunctie te gebruiken. Helpt dit ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 4, 2026

Ik gebruik op al mijn apparaten de webmail. Dus via http://webmail.kpnmail.nl dus.

Altijd en overal alle mails. Ik kan het dus niet verklaren. 

Dat zou op die Chromebook met die link dus ook moeten werken.