Skip to main content

Beste,

Niet alle mail komt binnen.

Ik verwacht 2 bevestiging mail en 1 factuur.

Vanmorgen met 1 iemand van alles geprobeerd dat ze mij een factuur mailt maar komt niet aan, ook niet in andere mappen of spam. Andere keren kwam deze wel aan.

Wat kan het probleem zijn.

Hallo @Stamper22, wat vreemd dit! Je zou gewoon verwachten dat het binnenkomt.. Krijgt de verzender ook een ‘bounce’ mail? Dat ze 'm niet kan versturen? Daar staat vaak een foutmelding in. Of komt de mail bij haar wel gewoon in de verzonden items te staan. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er een te grote bijlage in zit o.i.d. Heb jij misschien nog een ander e-mailadres om te testen of de mail daar wel op binnenkomt? En heb je in de webmail gekeken of de mail daar ook niet staat in de spam of andere mappen?


Beste Marcia,

 

De verzender krijgt geen bounce bericht en staat bij haar verzonden item. Bij mij komt deze niet binnen in andere mappen / spam.

Ik heb twee mailadressen bij Kpn, en op beide komt deze niet binnen. Nu mijn Gmail gegeven en daar komt de mail wel op binnen.

 

 


Hallo @Stamper22 ,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin vermeld het afzenderadres van de e-mail(s)? Ik kan dan in ieder geval eens kijken of de berichten door het spamfilter tegengehouden worden.


Dankjewel voor de aanvullende informatie @Stamper22 . Ik heb even in de logs van de mailserver gekeken, en ik zie daar dat de mail niet tegengehouden wordt door het spamfilter. Op 31 maart heb je een mail van de bewuste afzender gehad, en deze is gewoon doorgelaten.

Ik verzoek je te controleren of je misschien bepaalde mailfilters of blokkades in je mailprogramma ingesteld hebt. Ook binnen de Webmail kan dat het geval zijn. Als je inlogt op Webmail en je klikt rechtsboven op het tandwieltje, vervolgens op ‘Instellingen’ en vervolgens aan de linkerkant van het scherm op ‘E-mail’, dan kun je hier controleren of er Filter Regels zijn, of Geblokkeerde afzenders. Kun je die zaken eens controleren?


Dat klopt inderdaad van 31 mei. Toen gaf ze een reactie op mijn mail en als ze de bijlage mailtje dan komt deze niet aan.

Ik heb gekeken bij de geblokkeerde afzenders en daar staat niks tussen.

Ik denk dat het probleem dan toch bij de afzender ligt. Zelf nu ook van alles geprobeerd.

Graag wil ik u wel bedanken voor het meedenken en nakijken.


Weet niet wat er gedaan is, maar het komt nu binnen. Mooi!


Fijn te horen! Is het toch nog opgelost :)