Skip to main content

ik krijg niet alle mail binnen en daar krijg ik een melding van via Microsoft Outlook, zie foto

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Admin: e-mailadres verborgen in screenshot i.v.m. privacy

Even... voor de beeldvorming. Dit is een schermafdruk van uw smartfoon. Maar de originele mail, heeft u die ook vanaf deze smartfoon verzonden? Of vanaf een pc of laptop? Met welk programma? 


het is inderdaad een printscreen, ik ontvang deze mail via een inbox op mijn telefoon waar meerder mailadressen aan gekoppeld zijn.

De originele mail is niet door mij gestuurd, maar heeft een relatie gestuurd, een uitnodiging met bijlage

 


het is inderdaad een printscreen, ik ontvang deze mail via een inbox op mijn telefoon waar meerder mailadressen aan gekoppeld zijn.

De originele mail is niet door mij gestuurd, maar heeft een relatie gestuurd, een uitnodiging met bijlage

Naar u en u heeft hem doorgestuurd? Of hoe moet ik dat zien?


eerst naar mijn kpn mailadres, daar kreeg de verstuurder een melding dat de mail niet kon worden afgeleverd. Vervolgens heeft hij de mail naar een ander mail adres (niet van kpn) gestuurd en daar kwam de mail wel binnen. Als test heb ik de mail naar mijn kpn mailadres gestuurd en krijg ik de melding waar ik een screenshot van heb gemaakt

 


Hoi @Christiaan hulp nodig, welkom. 

Mijn collega heeft het screenshot weggehaald vanwege de privacy gevoelige informatie in stond. Wat is de melding die je precies krijgt?