Skip to main content
Ik ontvang van een bepaald Gmail adres geen mail meer, sinds enkele dagen. Van andere kan ik normaal mail ontvangen. Staan ook niet in spam folder. Er is niets veranderd in de instellingen. Ik kan ze op geen enkel apparaat ontvangen. Van andere Gmail afzenders ontvang ik wel. Ook andere mails ontvang ik normaal. Ik heb de betreffende mails wel echt nodig. Wie kan me helpen.
Hallo Marcel, welkom terug! Wat gek dit 😞. De persoon die de mails verstuurt, ziet de mails naar jou wel in de 'verzonden items' staan? Wil je daarnaast eens kijken of je dit e-mailadres niet zelf per ongeluk geblokkeerd hebt?
Dank voor de reactie. Nee alles nagekeken staat bij mij niet geblokkeerd. Of weet jij ergens een instelling waar dit gebeurd zou kunnen zijn waar ik zo niet aan denk?
Ja diegene die ze verstuurd zie de in outbox staan. Diverse malen ook nog getest. Worden normaal verzonden.
Wil je in je Webmail bij - instellingen - e-mail - geblokkeerde afzenders eens kijken of 'ie daar niet in staat? Anders kan je het beste abuse@kpn.com even mailen. Zet dan in de mail het probleem én het gmailadres van de betreffende persoon. Mijn collega's kunnen je dan hopelijk verder helpen!
Heb je contact gehad met mijn collega's en hebben ze je kunnen helpen?
Tot op heden niet helaas het is nu wel zo dat ik af en toe een mail ontvang van het bakkerijmuseum maar ook mails niet.
Had je wel gemaild met mijn collega's? Begrijp ik nu goed dat je soms de mails wel ontvangt en andere keren niet? De verzender heeft zelf niet meer klachten ontvangen over het niet ontvangen van de mails?
Ik heb je collega gemaild is mijn inziens nog niet afgesloten. Inderdaad heel soms ontvang ik een mail en dan weer niet. De verzender heeft nooit een foutmelding gehad. Of andere melding die was in de veronderstelling dat ik alles ontving.
En loopt het contact dan nog? Je mag te allen tijde reageren op de mails die je van ons krijgt. Dan kunnen we je hopelijk alsnog helpen. Is er ook onderzoek gedaan bij de verzendende partij?
Het contact loopt nog. Ik weet niet of er onderzoek is gedaan bij de verzendende partij?
Dat was niet helemaal duidelijk, sorry. Heeft de verzender, dus de gebruiker van Gmail, ook contact met Gmail opgenomen om te kijken of er aan die kant wellicht iets fout zit?
Abuse team heeft ook afgehaakt. Ik ben dus nog niet geholpen. Ik vrees dat ik de mail van Gmail moet gaan gebruiken om het op te lossen. Wel raar/jammer dat je diverse mailproviders moet gaan gebruiken.
Maar kan het niet zijn dat het probleem aan de verzendende kant ligt? Ik weet natuurlijk niet wat het Abuse team gezegd heeft, dus wellicht is dat een verkeerde conclusie, maar het is het proberen waard, lijkt me.