Skip to main content

Bij verzenden via I-pad krijg ik de mededeling “Serveridentiteit niet gecontroleerd” door Mail en kan dus niet via I-pad worden verzonden. Bij details wordt vermeldt “smtp.kpnmail.nl niet vertrouwd”. Wat betekend dat en kan ik een wijziging aanbrengen zodat verzenden via planetair toch kan via I-pad? Naam verstrekker GB??? Locatie Salford. Zeg me allemaal niets.

Welkom op het forum @Tpposfkjt! Waarschijnlijk staat een van de instellingen verkeerd. Dit kan je wijzigen door deze stappen te volgen. Klik op deze pagina aan welk type iPad je hebt en volg de stappen. Kan je hier laten weten of het daarmee is gelukt?


Excuus, onvoorziene omstandigheid dat ik nu pas reageer. Helaas kan ik mijn iPad niet op de site van problemen oplossen vinden. Ik heb een iPad Air A1474 en deze kan ik niet vinden. Zo ook kan ik de versie niet bij Algemeen ontdekken. Wat te doen? Modelnummer 785LL/A met serienummer DMPMP8WJFK10.

Bij voorbaat dank


@Tpposfkjt in dat geval kan je de stappen volgen voor de iPad Air. Apple zelf heeft een pagina waarmee je kan vinden welke IOS versie je hebt.