Skip to main content

Ik heb een vraag. Mijn abonnement loopt af per 23 augustus en een nieuw abonnement afgesloten per 15 augustus. Reden is verhuizing. Via de kpn winkel en telefonisch geregeld. Nu mijn vraag, kan ik dezelfde emailadressen blijven gebruiken. Ik heb geen gebruik gemaakt van de optie verhuizing op advies van verkoper in kpn winkel want nu maak ik gebruik van een aanbieding van 6 maanden.

Ik zie graag uw reactie tegemoet.

 

Admin: nieuw topic voor vraag gemaakt origineel topic]

@Wim feodor 

👍


@Wim feodor dan heeft het even geduurd, maar kunnen we volgens mij het topic gaan sluiten!😊


Beste Bram  , ik heb alles teruggeplaatst en het werkt. Ik hoef nu niet bang te zijn dat KPN over 6 maanden mijn huidige emailaccountants blokkeert.😅

Ik wil u en ook Willy2 bijzonder hartelijk danken voor alle zeer, zeer deskundige hulp , inzet en uw vriendelijkheid en mocht ik in de nabije toekomst eens wat willen weten of advies wenst dan hoop ik dat ik bij u welkom ben.

Nogmaals dank. 

Fijn weekend. 

Mvg.Wim Feodor.


@Wim feodor 

Tja, het heeft even geduurd maar nu werkt alles weer. Tot kijk,


@Wim feodor dan heeft het even geduurd, maar kunnen we volgens mij het topic gaan sluiten!😊

Beste Bram  , ik heb alles teruggeplaatst en het werkt. Ik hoef nu niet bang te zijn dat KPN over 6 maanden mijn huidige emailaccountants verwijdert i.v.m. abonnementsopzegging😀 van het oude abonnement.


Gelukkig maar. :)

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 


Goedemiddag, ik heb een vraag: ik heb een nieuw abonnement afgesloten en in het contract thuis staat vermeld korting pluspakket ad € 6,99 en hussel entertainmentkorting ad € 5,00.

Nu krijg ik een factuur en deze kortingen worden niet vermeld. Ik probeer eerst via dit medium duidelijkheid te krijgen gezien de wachttijden bij KPN.


Hallo @Wim feodor welkom bij KPN, als je recht hebt op die kortingen, wordt dat eerst door de systemen van KPN geverifieerd en dan zie je met terugwerkende kracht terug op de volgende factuur.

De entertainmentkorting wordt pas verrekend als je een tv-pakket hebt gekozen waar die korting voor geldt. Het is dus niet een losse korting die gewoon op je factuur verrekend wordt.

 


Hallo @Wim feodor welkom bij KPN, als je recht hebt op die kortingen, wordt dat eerst door de systemen van KPN geverifieerd en dan zie je met terugwerkende kracht terug op de volgende factuur.

De entertainmentkorting wordt pas verrekend als je een tv-pakket hebt gekozen waar die korting voor geldt. Het is dus niet een losse korting die gewoon op je factuur verrekend wordt.

 

Hallo Jan D, dank voor uw snelle reactie. Ik heb gekozen voor Pluspakket, ESPN Compleet, Ziggo Sport Totaal pakket, Opnemen Pakket, Extra tv-ontvanger, Interactieve TV met 1 tv-ontvanger en korting pluspakket. Als extra's Spotify Premium, KPN Veilig ( 2 apparaten), Glasvezel Upgrade en Hussel Entertainmentkorting. In het ontvangen Contract Thuis worden alle bedragen genoemd ook de kortingsbedragen  korting pluspakket € 6,99 en Hussel entertainmentkorting € 5,00. De laatste genoemde korting geldt ook als ik een mobiel abonnement van KPN hebt volgens het contract. Ik bezit twee mobiele abonnementen van de KPN. Dus volgens uw schrijven worden deze bedragen bij mijn volgende factuur zichtbaar. 


Hallo @Wim feodor als het goed is wel en eventueel met terugwerkende kracht vanaf de ingangsdatum van je abo.

Houd dus de eerstvolgende factuur extra goed in de gaten.

Succes.

 


aHallo @Wim feodor als het goed is wel en eventueel met terugwerkende kracht vanaf de ingangsdatum van je abo.

Houd dus de eerstvolgende factuur extra goed in de gaten.

Succes.

 

Hallo JanD, zal zeker volgende factuur in de gaten houden. Heb toch nog even gebeld, men deelde mede dat mijn 2 mobiele telefoonnummers nog op het oude adres stonden en dus de korting niet verrekend kon worden. Is hersteld en tevens één van de mobiele nummers het abonnement gewijzigd, bedrag is minder en heb nu onbeperkt bellen. Dank zij u is dit tot stand gekomen waarvoor mijn dank.

Fijne avond. Mvg. Wim Feodor.