Skip to main content

We hebben een bevestiging ontvangen voor een nieuw abonnement maar deze is niet voor ons. Wel zien we dat deze persoon dezelfde voor en achternaam heeft maar waarschijnlijk een fout gemaakt bij het ingeven van zijn e-mailadres.Wij krijgen nu zijn overeenkomst waar ook persoonlijke informatie op staat. Dit moet asaprechtgezet worden.

Hi @Mmoonen, Welkom hier op ons KPN Forum! Goed dat je hier aan de bel trekt. Klopt het dat je een orderbevestiging gekregen hebt die op jullie naam staat. Alleen het e-mailadres is anders? Dat is wel gek natuurlijk en absoluut niet de bedoeling. Ik duik er graag voor je in om dit uit te zoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je op onderzoek gaan:spy:


Hoi Lisa, nee de bevestiging staat op J M Moonen en deze persoon zijn persoonlijke gegevens maar wel ons e-mailadres waardoor zijn bevestiging naar ons wordt gestuurd en niet naar hem.


Ha, op die fiets! Kun je je profiel nog voorzien van jullie adres gegevens? Dan kan ik de bestelling achterhalen en mogelijk het e.e.a. ondernemen om dit opgelost te krijgen. :hugging:


Hoi Lisa, gegevens zijn aangevuld. Voor de duidelijkheid wij hebben geen nieuwe abonnement aangevraagd, maar krijgen op ons e-mailadres wel de bevestiging van/voor iemand anders. Ik hoor graag als je nog meer informatie nodig hebt.


Hoi @Mmoonen, bedankt voor je gegevens! Als ik het zo goed teruglees heeft iemand anders met een zelfde naam jouw mailadres doorgegeven bij de bestelling. Deze kan ik natuurlijk niet op jouw adres vinden 🙂 heb je ook iets van een klantnummer of adres in de bevestiging staan? Kun je deze op je profiel toevoegen in het veld “persoonlijke opmerkingen?”. Als het makkelijker is kun je me hierover ook even een privébericht sturen!


Hoi Thomas, ja dat dacht ik ook al 😉 ik heb de gegevens van die andere persoon toegevoegd bij persoonlijke opmerkingen. Gert


Bedankt voor de toelichting @Mmoonen! Ik heb het voor je doorgezet naar mijn collega's. Mag ik je vragen de mails te verwijderen?
Alvast bedankt!


Reageer