We hebben een bevestiging ontvangen voor een nieuw abonnement maar deze is niet voor ons. Wel zien we dat deze persoon dezelfde voor en achternaam heeft maar waarschijnlijk een fout gemaakt bij het ingeven van zijn e-mailadres.Wij krijgen nu zijn overeenkomst waar ook persoonlijke informatie op staat. Dit moet asaprechtgezet worden.
Hi
Hoi Lisa, nee de bevestiging staat op J M Moonen en deze persoon zijn persoonlijke gegevens maar wel ons e-mailadres waardoor zijn bevestiging naar ons wordt gestuurd en niet naar hem.
Ha, op die fiets! Kun je je profiel nog voorzien van jullie adres gegevens? Dan kan ik de bestelling achterhalen en mogelijk het e.e.a. ondernemen om dit opgelost te krijgen.
Hoi Lisa, gegevens zijn aangevuld. Voor de duidelijkheid wij hebben geen nieuwe abonnement aangevraagd, maar krijgen op ons e-mailadres wel de bevestiging van/voor iemand anders. Ik hoor graag als je nog meer informatie nodig hebt.
Hoi
Hoi Thomas, ja dat dacht ik ook al ik heb de gegevens van die andere persoon toegevoegd bij persoonlijke opmerkingen. Gert
Bedankt voor de toelichting
Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.