Goedemorgen gisterenmorgen een nieuw e-mail adres aangemaakt, nadat na 7 dagen deactivatie met jullie hulp gelukt was, maar ik zie hem nog steeds niet staan in mijnkpn. Daar staat tussen mijn e-mail adressen alleen “email”. Hoelang duurt het nog voordat ik deze kan gebruiken?
Goedemiddag
In principe moet een nieuw e-mailadres binnen een paar minuten in MijnKPN zichtbaar zijn zodat je hem kan gaan gebruiken. Dat is bij jou dus niet het geval? Zie je het e-mailadres nog steeds niet terug, dan kijk ik graag met je mee! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bij persoonlijke opmerkingen het e-mailadres die je hebt aangemaakt? Dan duik ik de systemen even in en ga ik op zoek naar het probleem en hopelijk ook de oplossing. Geef je even een seintje als jouw profiel is aangevuld?
Is ingevuld
Er staat heel raar e-mailadres en verder niets, kan ook geen andere aanmaken, zet hem maar onder * (daar gebeurt toch niets mee toch?)
*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy.
*Admin: screenshot aangepast i.v.m. privacy.
Bedoel zeg hem maar onder *
*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy.
Susan er is nog niets te zien
Ja is allemaal gelukt thanks!
Fijn
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.