Skip to main content

Goedemorgen gisterenmorgen een nieuw e-mail adres aangemaakt, nadat na 7 dagen deactivatie met jullie hulp gelukt was, maar ik zie hem nog steeds niet staan in mijnkpn. Daar staat tussen mijn e-mail adressen alleen “email”. Hoelang duurt het nog voordat ik deze kan gebruiken? 

Goedemiddag @sua63, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe moet een nieuw e-mailadres binnen een paar minuten in MijnKPN zichtbaar zijn zodat je hem kan gaan gebruiken. Dat is bij jou dus niet het geval? Zie je het e-mailadres nog steeds niet terug, dan kijk ik graag met je mee! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bij persoonlijke opmerkingen het e-mailadres die je hebt aangemaakt? Dan duik ik de systemen even in en ga ik op zoek naar het probleem en hopelijk ook de oplossing. Geef je even een seintje als jouw profiel is aangevuld? 


Is ingevuld


@sua63, ik zie het e-mailadres niet staan en het is volgens onze systemen ook niet aangemaakt als e-mailadres (niet in gebruik). Wil je nogmaals proberen in MijnKPN om het mailadres aan te maken, als e-mailadres of alias? Lukt dit niet, dan kan ik proberen hem aan te maken (als alias) onder een e-mailadres. Geef dan even aan onder welk e-mailadres ik hem kan/mag hangen. En werkt ook dat niet, dan zal ik het even doorzetten naar de betreffende afdeling!


Er staat heel raar e-mailadres en verder niets, kan ook geen andere aanmaken, zet hem maar onder * (daar gebeurt toch niets mee toch?)

*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy.


 

*Admin: screenshot aangepast i.v.m. privacy.


Bedoel zeg hem maar onder *

*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy.


@sua63, ik heb hem onder het laatst genoemde e-mailadres gehangen. Als het goed is kan je hem later vanavond inzien en gebruiken! 


Susan er is nog niets te zien 😢


@sua63 dat is raar! In mijn systeem zie ik namelijk het mailadres onder het ….67@planet.nl mailadres hangen. Je kijkt in MijnKPN? En als je op e-mailaccount wijzigen klikt? Dan log je op een andere pagina in met je KPN ID en zie je al jouw e-mailadressen.


@sua63, heb je het nog kunnen controleren via MijnKPN ?


Ja is allemaal gelukt thanks! 


Fijn @sua63! De aanhouder wint :wink: Veel plezier ermee!


Reageer