Skip to main content

Hallo ik ben net overgestapt van Ziggo naar kpn en heb een nieuwe mailadres gekregen het lukt mij niet om die te installeren,ik gebruik outlook 2019.

Hoi @Meta 72. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Wat jammer dat het niet gelukt is om jouw nieuwe KPN e-mail adres in te stellen. Op deze pagina vindt je de stappen om het e-mail adres op de juiste manier in te stellen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Dit heb ik allemaal al gedaan en het mislukt steeds.

Inkomende post zowel uitgaande post is mislukt.


Kan je wel inloggen in KPN Webmail? Als dit niet lukt, dan voer je wellicht het verkeerde wachtwoord in. Als dat wel lukt, wil je dan een screenshot maken van jouw instellingen en in dit topic delen? 


Nee kan ook niet inloggen met KPN Webmail,ik heb mijn KPN ID aangemaakt met mijn mailadres van Ziggo daar ik geen mailadres van KPN heb,misschien is dat het probleem,


Als je ook niet kan inloggen in KPN Webmail, dan klopt het wachtwoord niet. Je kan op deze pagina een nieuw e-mail wachtwoord aanmaken door in te loggen met jouw KPN ID.


Nieuw wachtwoord aangemaakt en kom nog niet verder,als ik inlog kom ik bij mijn facturen uit.

Ik weet het even niet meer wel moeilijk om bij kpn een mailadres aanmaken.

gr Meta72


Ben nu al een paar dagen bezig met mijn e-mail adres aanmaken en ben geen stap verder gekomen zelfs telefonisch contact is niet mogelijk,of je word doorgestuurd naar mijn KPN en word er gelijk opgehangen of de telefoon is constant in gesprek,raak een beetje gefrustreerd hier door.

Gr Meta72


Nieuw wachtwoord aangemaakt en kom nog niet verder,als ik inlog kom ik bij mijn facturen uit.

Dan logt u in op MijnKPN. Dat is niet de webmail. Webmail is hier:

http://webmail.kpnmail.nl

Lukt het inloggen hier? Let op: op de webmail log je dus niet in met je KPN id, maar met een email adres van KPN. 


En dat is nu juist het probleem het nieuwe mailadres van kpn word niet herkend en het wachtwoord ook niet.


Ze sturen een link naar mijn nieuwe mailadres maar daar kan ik niet inkomen.


Hallo @Meta 72 

Ga dan eens naar https://email.kpn.com  en log daar in met jouw KPN ID.

Daar staat een overzicht van e-mailadres(sen) en je kan daar zelf een wachtwoord op zetten. 


Ze sturen een link naar mijn nieuwe mailadres maar daar kan ik niet inkomen.

Het KPN id wat u heeft. De gebruikersnaam is een email adres. Wat is dat voor email adres? Wat staat er achter het @? Is dat een email adres van KPN? Of van bijvoorbeeld gmail?


Dat is mijn ziggo mail adres  daar log ik met in,ik heb dat al gewijzigd op mijn profiel word er een link gestuurd naar dat nieuwe adres van kpn en daar kan ik niet bij.

Ik wil een nieuwe account toevoegen van kpn in mijn outlook.

Mailadres van ziggo kan ik nog een tijdje gebruik van maken.

Dank jullie wel voor alle hulp wardeer ik echt.

Gr Meta72r


Probleem is opgelost bedankt voor alle hulp,

Gr Meta72