Skip to main content
PER 1 JUNI OPGEZEGD BIJ ZIGGO

WIL NU EEN KPN EMAIL AANMAKEN

HEB ER AL OVER GETELEFONEERD

GA VERHUIZEN aangevraagd voorlopig alleen email adres voor voorlopig adres waar al internet is

later als nieuw blijvend adres bekend is alles van KPN

t.v. vaste telefoon internet en mobile telefoon mobile heb ik al van KPN

op de heeze 8 Helmond als voorlopig adres

heb nu nog email van ZIGGO tot 1 juni
Als je al internet van KPN hebt, kan je toch email adressen aanmaken via MijnKpn,

of begrijp ik het nu niet...



Je hebt Ziggo tot 1 juni, waar heb je nu dan wel internet van KPN en waar niet ?



Bij een nieuw internet abonnement van KPN kan je pas email adressen aanmaken

als het abonnement is geactiveerd en werkend is, niet eerder want eerder ben je nog

niet bekend in het systeem. En ook dan kan het pas met MijnKpn.
nee ik begrijp er geen snars van

mijn mobile telefoon adres is verzet voorlopig naar het adres van mijn dochter op de Heeze 8 in Helmond op jullie advies zolang ik nog geen nieuw vast adres heb

de korting krijg ik al omdat ik over stapte en volledig pakket bij KPN aangevraagd heb

dat zou ingaan als ik nieuw definitief adres had mobile blijft gewoon

Ziggo email per 1 juni opgezegd moet dus nieuw KPN email aanmaken dat i juni moet gaan werken

maar hoe ???

groeten en hopend dat het lukt en begrepen word

Theo van Leipsig



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Beste @vanleipsig37, welkom! Het is me nog niet duidelijk wat nu de bedoeling is. Begrijp ik goed dat je nu alleen een e-mailadres hebt bij ons en als je daadwerkelijk verhuisd bent, een vast abonnement af gaat nemen? En je wilt nu weten hoe je een e-mailadres aan kunt maken? Wil je je forumprofiel aanvullen met je nieuwe adresgegevens en evt. al een klantnummer als je die hebt? Laat het even weten wanneer je dit gedaan hebt, dan kijk ik wat er precies aan de hand is.
Ik zie dat je niet gereageerd hebt, @vanleipsig37. Doe je dat alsnog als ik je verder mag helpen? Ik hoor graag van je.
Hoi, je kunt pas een kpnmail adres aanmaken van af het moment dat KPN Thuis actief is en geleverd wordt. Ik begrijp dat dat nog niet het geval is.



Maar waarom neem je geen e-mail die onafhankelijk is van de provider die je hebt?

Zelf heb ik al 14 jaar Gmail. Maar er zijn ook andere als Yahoo, Hotmail, ...



Die kun je gewoon nu al aanmaken.