Skip to main content

Ik gebruik Outlook voor mijn email. Ik wil in outlook een nieuw email adres hebben, waar de emails apart zichtbaar zijn. Dus los van de emails die ik op mijn huidige account ontvang.

Ik begrijp dat dan een nieuw email account moet aanmaken en daaronder een nieuw email adres en dat geheel dan in outlook zetten.

Nu kan ik onder instellingen enz. in Mijn KPN niet vinden waar het aanmaken van een nieuw emailaccount moet. Er staat alleen een mogelijkheid voor het aanmaken / verwijderen van een email adres.

Wie help mij op weg?

Hallo @NeJa   MijnKPN is wat tweeslachtig inderdaad.

Onder het kopje E-mailaccounts staat  E-mailadres aanmaken en E-mailaccount wijzigen

Beide gaat over jouw accounts. Met de eerste optie maak je een nieuw account aan, met de tweede optie kom je in een nieuw scherm waar je bestaande e-mailaccounts kan aanpassen. Een nieuw wachtwoord bijvoorbeeld, maar ook extra e-mailadressen (oftewel e-mailaliassen) aanmaken / verwijderen binnen een account.

Hopelijk is het zo wat duidelijker. Succes!


Beste RBxx,

Bedankt voor je reactie!

Ik kan echter nog steeds geen nieuw account instellen.

Ik ga naar: MIJN KPN/producten/informatie en instellingen/e-mail accounts

Daar staat dan alleen de mogelijkheid: e-mailaccount wijzigen.

Als ik daar op klik kom ik bij mijn bestaande e-mail account(s). Daar kan ik aanpassingen doen aan die accounts, maar geen nieuw account aanmaken.

De optie “nieuw account aanmaken” zit er gewoon niet bij!

Kan dat aan mijn abonnement liggen? Ik heb een vrij oud abonnement (al erg lang klant bij KPN).

 

Ik hoor graag van je!

Groet

 


Nee @NeJa zoals ik hierboven al probeerde uit te leggen, gebruik je “E-mailadres aanmaken” in MijnKPN om een nieuw account aan te maken. Een beetje krom maar het is niet anders.


Beste RBxx,

Dank voor je hulp!

Het is me nu gelukt! Maar het is idd wel heel erg krom geregeld.

Nogmaals bedankt

Groet

 


Graag gedaan @NeJa , succes verder !