Skip to main content
Antwoord

Nieuwe e-mails komen in de verzonden items map

• May 12, 2025
  • 10 reacties
  • 84 keer bekeken

Email: geen neiuwe mails in inbox maar ze komen in de sent items folder. What is het probleem

Beste antwoord door Erwin van KPN

Het zou me niet verbazen als het daar ergens mis gaat maar om dit goed uit te zoeken kun je het beste één op één met iemand praten. 

Mijn advies is om een terugbel afspraak te plannen. Geef tijdens het gesprek aan dat je mailclient via POP is ingesteld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 12, 2025

Hallo ​@bdhl13 - Welkom op de KPN community.

Heb je wellicht pas geleden wat bezorg-regels aangepast in je webmail?

• May 12, 2025

Of in een email programma.

Wat gebruik je, webmail en/of emailprogramma (welke ?) ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2025

Ik gebruik webmail en Thunderbird 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2025

ik heb ook niets aangepast in webmail

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@bdhl13 . Ik heb oprecht geen idee.  Heeft er nog iemand anders toegang tot jouw e-mail? 

Erwin van KPN
Moderator

Nog een kleine toevoeging.  Als je bij je verzonden items kijkt,  zijn dat allemaal wel mails die je zelf gestuurd hebt? Als je dubieuze dingen ziet zou ik sowieso even  het wachtwoord wijzigen. 

<wijzig e-mail wachtwoord>

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2025

The mails in verzonden items have not been sent by me but should have been in the Inbox. It appears that suddenly mails are now going into the Inbox as they should. How and why it suddenly corrected itself i have no idea. This is also what happend 2-3 weeks ago. I now have incoming mails in the inbox and the sent items. Any idea how I can correct this. Any thought on how we can prevent this from happening again would be welcome.

Erwin van KPN
Moderator

​@bdhl13  Je gebruikt thunderbird.  Heb je die ingesteld via pop of smtp? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 17, 2025

Thunderbird is ingesteld via pop

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Het zou me niet verbazen als het daar ergens mis gaat maar om dit goed uit te zoeken kun je het beste één op één met iemand praten. 

Mijn advies is om een terugbel afspraak te plannen. Geef tijdens het gesprek aan dat je mailclient via POP is ingesteld.Â