Skip to main content

Goedemorgen,

22 okt. heb ik mijn KPN abonnement (internet + TV) geactiveerd. Ik kan tot op heden geen emailadres aanmaken.

Ik krijg onderstaande melding:

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

Als ik bij producten onder mijnKPN kijk staat er reeds “Thuis” en zie dat daar internet en TV toegevoegd is. De 1e factuur is ook al betaald. Wat moet ik doen wil ik een emailadres aan kunnen maken? Ik ben een ex Ziggo klant en heb dus geen ervaring m.b.t. KPN. Dank voor de ondersteuning.

 

 

@Kuka 

1)) KPN ID aanmaken in “Mijn KPN".

2)) In “Mijn KPN":  Kies: Producten > Product toevoegen > ……………….

3)) In “Mijn KPN": Producten > jouw adres > Informatie en instellingen > Emailaccount toevoegen > …………..

Als alles werkt kun je ook nog jouw emails van Ziggo overzetten naar KPN maar dat moet je helemaal zelf doen. Indien gewenst kan ik dat ook uitleggen.


@Willy22 Dank voor je antwoord. Stappen 1 t/m 3 reeds doorlopen. Bij de laatste stap deze melding:

KPN Mail

 

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

 


Ik moet gewoon geduld hebben. De zondag telt niet mee als activatie dag dus ergens vandaag of morgen zou het wel moeten lukken. Ik heb even gebeld met 0800-0402 en werd binnen 1 minuut geholpen door een vriendelijke meneer.


Hoi @Kuka. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk of je inmiddels al een e-mailadres hebt kunnen aanmaken. Als dit nog niet is gelukt, dan hoor ik dat graag van je!


Het is gelukt. Het duurde 4 dagen ipv maximaal 3.


Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt! 😊