Skip to main content

Ik heb een nieuwe telefoon maar helaas komen mijn e-mails en mijn foto's niet mee vanaf mijn vorige toestel. Wat moet ik doen?

Hallo @PuckPuck, welkom! Wat bedoel je precies? Komt de e-mail niet binnen? Of wil je de e-mails die op je vorige telefoon staan ook op je nieuwe telefoon zien? Heb je de e-mail wel opnieuw ingesteld op je telefoon? Je kunt apps en foto's ook overzetten van je oud naar je nieuwe telefoon. Afhankelijk van welk toestel je hebt, zijn daar verschillende mogelijkheden voor. Kortom: ik heb iets meer informatie nodig om je van een iets minder algemeen antwoord te voorzien 🙂.


Inderdaad is de eerste vraag: welk merk/type telefoon(s)?

Heel vaak levert de telefoon fabrikant aanwijzingen of zelfs een app om eenvoudig de instellingen én gegevens over te zetten van de oude naar de nieuwe telefoon.

Bijvoorbeeld Samsung heeft daar de app Smart Switch voor, waarmee je via USB kabel of draadloos (WiFi Direct) de gewenste informatie heel snel overzet.

Verder zijn er natuurlijk online diensten (zoals Google Drive) waarmee je data/foto's e.d. overzet.


Beste @PuckPuck, je hebt niet meer gereageerd dus ik hoop dat je er inmiddels uit bent gekomen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.Â