Skip to main content

sinds gisteren is mijn mail overgezet naar de nieuwe omgeving. 

Als ik nu inlog krijg ik meestal na enige tijd de opmerking “connection timed out”. Probeer maar opnieuw……

Mocht het een keer lukken om in te loggen is het niet mogelijk om een nieuw bericht te maken. Het pop up scherm komt niet of zeer traag en blijft verder leeg.

Zoals het nu gaat kan ik er niets mee.

Zijn dit opstartproblemen ???

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Heb je al geprobeerd om jouw internetgeschiedenis te wissen? Cookies verwijderen of Cache schonen of hoe je het ook wilt noemen. 

 

 

 


@Jan1950 Welkom op het forum. Bijzonder dat je deze melding krijgt, deze heb ik persoonlijk nog niet eerder gehoord. Zou je inderdaad het advies van @Noordzee eens willen proberen. En mocht dit ook niet lukken zou je dan eens een andere browser willen testen om te kijken of het probleem zich daar ook voordoet? 


de browsegegevens zoals cookies, geschiedenis en dergelijke gewist. Mocht niets baten. Met de oude versie nooit problemen. Ik heb een pc met windows7 en chrome als browser.

Overgestapt op een andere browser en daar geen problemen………

Gelukkig oplgelost, maar niet echt blij.


@Jan1950 Goed om te horen dat het in een andere browser wel werkt. Alleen wel jammer dat het dus nog niet naar behoren werkt in Google Chrome. Ik zal hier intern ook melding van maken, zodat we hier mee aan de slag kunnen. Houd er overigens rekening mee dat er voor Windows 7 vanaf 14-01-2020 geen beveiligingsupdates meer komen, het zou dus verstandig kunnen zijn om over te stappen op een nieuwere versie.