Skip to main content

De nieuwsbrief KPN van 11 december 2019 kan ik niet meer lezen. De diverse onderwerpen zijn niet meer in te zien. Waar kan ik deze informatie nu vinden?

Hoe bedoel je dat je 'm niet meer kunt lezen? (ben je zo achter met je mails :smirk: ...)

Hij ging volledig over de toevoeging van de Amazon Prime app bij KPN. En één film en één serie promo die bij Prime te zien zijn.


Ik kan alleen de onderwerpen lezen en niet de tips inzien om verder te gaan zoals de volgende tip:

Je telefoon opschonen doe je zo

Wanneer ik via enter in de onderliggende informatie wil komen, wordt het startscherm van KPN getoond.

Het lijkt of KPN de onderliggende informatie uit de Nieuwsbrief al hebben verwijderd.


Dat is dan niet een mail die ik heb gehad.

Maar ik denk dat je deze info zou moeten krijgen:

https://www.kpn.com/beleef/mobiel/4-tips-voor-het-opschonen-van-je-telefoon.htm


Bedankt voor je reactie en de link om deze tip te bekijken.  Vraag blijft echter staan hoe ik de andere tips in deze nieuwsbrief kan bekijken. Fijn zou zijn wanneer een medewerker van KPN mij zou kunnen uitleggen waarom ik niet meer kan doorklikken naar de juiste informatie. Helaas heeft KPN geen email adres meer waar ik dit kan vragen. Dus KPN graag contact!

 


Met enter werkt het ook niet, maar er gewoon op klikken.


Dat heb ik gedaan (erop klikken). Dan kom je echter terecht op de algemene website van kpn.com


En als je kiest voor de webversie door te klikken op "bekijk in de browser”? Dit linkje staat helemaal bovenaan.


@Christine8 Je zou kunnen proberen om de nieuwsbrief te bekijken in de webmail. Misschien dat het doorklikken dan wel lukt?

Piet.


Bedankt voor het meedenken. Via de webversie en doorklikken op "bekijk in de browser” geeft geen resultaat (algemene website kpn.com). De tip om de nieuwsbrief te bekijken in de webmail kan ook niet, want de berichten verdwijnen uit de webmail zodra ik ze via Outlook heb opgehaald.


Helaas heb ik de bewuste nieuwsbrief niet gehad. Maar als er nog onderwerpen zijn die je nader wilde lezen (als eerder genoemde) dan kan ik ze voor je proberen op te zoeken, net als die eerste.

Dat je er niet (meer) op kunt klikken valt nu toch niet meer aan te passen.


Hallo @Christine8, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een vraag stelt. Je bedoelt de KPN mobiel nieuwsbrief van 11 december. Ik heb ‘m even opgezocht in mijn mailgeschiedenis, je hebt gelijk. De mail is te lezen, alleen de linkjes die doorverwijzen naar de uitgebreide informatiepagina zijn vervangen in de kpn.com landingspagina. 

Ik zal marketing vragen of dit de bedoeling is of dat er ergens een foutje in het systeem zit. 

Gelukkig heb ik voor nu de juiste linkjes gevonden. Alle informatie staat op onze blogpagina kpn.com/beleef de leukste artikelen lichten we voor je uit in de maandelijkse nieuwsbrief. We sturen één voor kpn mobiele en één vaste internet en tv klanten. 

De onderwerpen uit de kpn nieuwsbrief van 11 december;

 Blijf dicht bij elkaar, hou contact

Beleef het schaatsen van dichtbij
Het schaatsseizoen is in volle gang! Wil jij het schaatsen in Thialf van dichtbij beleven? Dat kan! KPN heeft kaarten beschikbaar via Seaters. De toegangscode is “welkombijkpn".

Maak je smartphone winterklaar

Je telefoon opschonen doe je zo

Podcasts Spotify: luister jij ze al?

De iPhone 11 nu extra volledig. (link vervallen, actieperiode voorbij)

Veel leesplezier :nerd:


Dank je wel voor dit duidelijke antwoord en dat je actie onderneemt richting KPN:smiley:


Hoi @Christine8, goed dat je hier nog even reageert. Zo te zien ben ik vergeten erop terug te komen. Ik heb een antwoord gekregen van marketing. We houden de linkjes uit de nieuwsbrief voor 1 maand ‘open’. Daarna word je doorgestuurd naar kpn.com pagina. Dit is verplicht vanwege de privacy. Dus zoals het hoort, verwijderen we deze pagina's uit de nieuwsbrief.

Je kunt alle interessante artikelen nog wel lezen op kpn.com/beleef :)


Reageer